Prodloužená záruka

Získejte k zakoupenému zboží službu Prodloužená záruka a prodlužte si bezstarostnou záruční dobu ze 2 až na 5 let. Platí pro stejný rozsah poruch a vad jako u zákonné záruky.

Prodloužená záruka

Malá částka navíc vám může ušetřit velké starosti. Stačí si k zakoupenému zboží přiobjednat službu Prodloužená záruka a my vám bezstarostnou záruční dobu prodloužíme ze 2 až na 5 let. I když se vám pak pračka, chladnička nebo televize porouchá třeba po 4 letech užívání, nemusíte se trápit s placením opravy. Spotřebič opravíme na naše náklady i s veškerým souvisejícím servisem nebo vám vyplatíme zůstatkovou cenu.

Zákonnou záruku si můžete prodloužit až na 5 let

Zákonem stanovená záruční lhůta trvá zpravidla 2 roky. Zvlášť u větších spotřebičů ale určitě plánujete, že je budete používat déle. Se službou Prodloužená záruka si můžete vybrat, zda si záruční dobu prodloužíte o jeden, dva nebo dokonce tři roky. Následně vám pak uhradíme opravu vad a poruch, které vzniknou běžným používáním výrobku – stejně jako je tomu u zákonné záruky.

Objednat můžete téměř ke všem výrobkům do 24 měsíců od zakoupení

Prodlouženou záruku si můžete přiobjednat k vybraným výrobkům v pořizovací hodnotě od 800 Kč do 80 000 Kč na všech prodejnách Electro World ČR nebo při online nákupu. A to jak v okamžiku nákupu, tak po dobu dalších 24 měsíců do uplynutí zákonné záruky. Prodloužení záruky můžete uplatnit i při nákupu na splátky. V takovém případě se vám cena záruky rozpočítá do jednotlivých měsíčních  splátek.

K vyřízení vám stačí jeden doklad totožnosti

Dohodu o zabezpečení prodloužené záruky uzavřete s prodejcem při nákupu v prodejně nebo si prodlouženou záruku přikoupíte během online nákupu v našem e-shopu. Veškeré dokumenty vám zašleme e-mailem. Prodlouženou záruku si může k výrobku přikoupit fyzická osoba starší 18 let, která je občanem ČR nebo je osobou s dlouhodobým pobytem v ČR. Právnické osoby si Prodlouženou záruku zakoupit nemohou.

Porouchaný výrobek zdarma opravíme nebo vám vrátíme peníze

Projeví-li se závada výrobku, navštivte naši prodejnu nebo kontaktujte infolinku, kde obdržíte informace o dalším postupu. Jestliže se závada projeví ve lhůtě zákonné záruky, dohodneme opravu s autorizovaným servisem. Pokud je zařízení neopravitelné, vrátíme vám peníze.

Projeví-li se vada v době Prodloužené záruky, bude další postup závislý na předpokládané ceně opravy a zůstatkové ceně zařízení. Výrobek vám bezplatně opravíme do výše zůstatkové časové ceny. Pokud by oprava stála více, nebo by byl výrobek neopravitelný, vrátíme vám zůstatkovou časovou cenu výrobku.

Cena výrobku se vždy snižuje jeho používáním. Zůstatková cena výrobku se počítá tak, že za každý započatý měsíc používání se jeho cena sníží o 1 % z původní ceny. Například za televizor v pořizovací ceně 10 000 Kč Vám po 25 měsících užívání vrátíme 7 500 Kč. 

Jak to probíhá

Pokud se vám výrobek v rámci prodloužené záruky porouchá, reklamaci hlaste v jakékoliv prodejně Electro World ČR nebo na infolince +420 210 012 444. Následně zabezpečíme svoz výrobku nebo výjezd technika k vám domů. Servisní středisko poté určí cenu opravy. Podle výše ceny opravy můžou nastat 2 situace:

a) Cena opravy nepřesahuje hodnotu výrobku

V tom případě servisní technik opraví výrobek u vás doma, případně Vám opravený výrobek doručíme do prodejny, kde jste nahlásili škodu.

b) Cena opravy převyšuje hodnotu výrobku nebo je výrobek neopravitelný

Servisní středisko nás informuje, že je výrobek neopravitelný. Následně vám v prodejně, ve které jste nahlásili škodu, vyplatíme zůstatkovou časovou cenu.

Doklady, které potřebujete při nahlášení vady

  • faktura nebo pokladní doklad o koupi výrobku
  • dohoda o prodloužené záruce