Zboží do 30 kg

Balík Do ruky České pošty

  • Balík Do ruky České pošty je doručován do druhého pracovního dne od podání přímo na adresu objednávajícího. O předání zboží České poště Vás budeme informovat pomocí SMS a e-mailem. Pokud v den doručení nebudete k zastiženi, zanechá vám doručovatel zprávu o uložení zásilky na poště, kde si ji můžete vyzvednout. Zásilka bude na poště uložena po dobu 7 dnů.
  • Přes Českou poštu expedujeme balíky o váze do 30 kg. Výjimku tvoří výrobky, u nichž součet stran 2krát šířka plus 2krát výška plus 1krát délka překročí 300 cm. Měří se přepravní balení výrobku. Tyto výrobky vozíme Komfortní dopravou.

Cena zásilky do 30 kg posílané Českou poštou je 99 Kč, u zásilek nad 1 000 Kč zdarma.

Geis balíková přeprava

  • Společnost Geis Vám balík s objednaným zbožím doručí obvykle do 24 hodin od přijetí zásilky.
  • V den doručení budete kontaktování řidičem s upřesněním času dodání Vaší zásilky, které bude v rozpětí jedné hodiny a to nejpozději dvě hodiny před samotným doručením.
  • Sledovat zásilku můžete zde. Pro bližší informace ohledně zásilky budete potřebovat číslo balíku, které Vám zašleme jakmile ji předáne společnosti Geis k doručení.

Cena zásilky je 99 Kč, u zásilek nad 1 000 Kč zdarma.

Geis Point - osobní vyzvednutí

  • Více než 500 výdejních míst.
  • Žádné čekání ve frontě při vyzvednutí vaší zásilky.
  • Možnost vyzvednout si vaši zásilku cestou do práce či z práce za nákupy či o víkendu, v některých Geis Pointech i NONSTOP.
  • Zaslání SMS bezprostředně poté, co vaše zásilka dorazí na vámi zvolené výdejní místo Geis Point.

Cena zásilky je 99 Kč, u zásilek nad 1 000 Kč zdarma.

Nejčastější dotazy k dopravě

Doručení a plánování dopravy

Jak dlouho trvá doručení zboží?

Běžně do dvou pracovních dnů od uskutečnění nákupu.

Je možné objednané zboží doručit přes víkend?

Ano, je to možné na vybrané velké spotřebiče, které máme k dispozici skladem, v případě výběru Komfortní dopravy a volných kapacit dopravce.

Je možné objednat Komfortní dopravu na konkrétní den (případně hodinu)?

Pokud je zboží skladem, tak v rámci Komfortní dopravy si můžete určit den doručení dle Vašeho přání. Na výběr máte také 2 časová okna, kde však není možnost zvolit konkrétní hodinu. Samozřejmě vždy hrajou roli volné kapacity našeho dopravce.

Je možné objednat dopravu Geis nebo Česká Pošta na konkrétní den (případně hodinu)?

Při využití těchto dopravců není možnost plánovat doručení na konkrétní den ani čas. Dopravce vás bude informovat o doručení balíčku e-mailem a SMS. Můžeme však doporučit kontaktovat dopravce ihned po upozornění z jeho strany a zkusit se domluvit individuálně.

Je možné objednané zboží doručit v pracovní den ve večerních hodinách?

V případě výběru dopravy pomocí České pošty máte na výběr i doručení v odpoledních hodinách 13:00 – 19:00.

Kdy a jak mě bude kontaktovat dopravce ohledně času dovozu?

U Komfortní dopravy půl hodiny před doručením. U ostatních dopravců obdržíte informaci o přibližném času, nejpozději ráno v den doručení, e-mailem nebo SMS.

Je možnost si zvolit konkrétního dopravce například pokud nechci využít Českou Poštu, ale GEIS?

Vždy záleží na vybraném produktu a také Vaší adrese. Nabídka dopravy, která se Vám zobrazí v rámci Vaší objednávky je finální.

Převzetí zboží a případné komplikace

Musím mít u sebe, při přebírání produktu v rámci Komfortní dopravy, protokol nebo stačí jen účtenka?

Pro dopravce stačí pouze účtenka.

Je možné, aby zboží převzal někdo jiný, než ho zakoupil?

Ano, toto je možné, stačí aby se při přebírání dopravy zastupující osoba prokázala účtenkou.

Jak mám postupovat, když je zboží na cestě, ale já si ho nemohu převzít?

Nejlepší je kontaktovat přímo konkrétního dopravce, jehož kontakt najdete v informační SMS nebo e-mailu přímo od něj a domluvit se s ním.

Co dělat, když rozbalím výrobek a je poškozený? V případě, že obal nebyl poškozený nebo poškození nebylo před vybalením viditelné?

V tomto případě prosím kontaktujte naši infolinku telefonicky na čísle +420 210 326 000 nebo e-mailem na info@electroworld.cz. Pro urychlení vyřízení požadavku budeme vyžadovat kromě čísla objednávky také fotky poškození a případně i fotky obalového materiálu.

Co dělat, když rozbalím výrobek a chybí v něm příslušenství? V případě, že obal nebyl poškozený nebo nebylo viditelné předešlé rozbalení/otevření výrobku?

V tomto případě prosím kontaktujte naši infolinku telefonicky na čísle +420 210 326 000 nebo e-mailem na info@electroworld.cz. Pro urychlení vyřízení požadavku budeme požadovat kromě čísla objednávky, také přesný popis chybějícího příslušenství a případně sken stránky z manuálu, kde je přislušenství vyobrazeno nebo popsáno jako součást balení.

Extra služby při objednávce dopravy

Poskytujete při doručení televizorů i instalaci a montáž?
Tuto službu neposkytujeme. V rámci Komfortní dopravy vám nabízíme základní připojení a postavení spotřebiče na místo a ozkoušení.

Je možné objednat a zaplatit instalaci vestavného spotřebiče přes e-shop (s doručením domů)?
Tuto službu nabízíme pouze při objednání dopravy z prodejny a to pouze na vybraných prodejnách (v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Hradci Králové, Pardubicích, Karlových Varech a v Českých Budějovicích).

Pokud si rezervuji produkt na prodejně můžete mi ho doručit prostřednictvím kurýra?
Ne, tuto službu nenabízíme. Při rezervaci na prodejně je nutné osobní vyzvednutí.

Umíte zabezpečit dodatečnou instalaci výrobku, který si zakoupím v eshopu?
Dodatečnou instalaci zakoupených výrobků nenabízíme.

Lze odvést starý spotřebič v případě, že už mi byl doručen nový spotřebič?
Službu Odvoz starého spotřebiče nabízíme pouze zároveň s dopravou nového spotřebiče. Dodatečně tuto službu nelze nabídnout. Pro odběr starého spotřebiče můžete také využít  místa zpětného odběru na našich prodejnách a na sběrných místech společnosti ASEKOL a REMA, nebo si objednat přímo svoz formou bezplatných služeb „BUĎ LÍNÝ“ nebo „re:BALIK“.