Zboží nad 30 kg

Komfortní doprava s výběrem termínu doručení

Vyberte si volný termín doručení, který vám vyhovuje. Zboží vyneseme až na místo použití, rozbalíme ho a odvezeme obalový materiál. Můžete si objednat i odvoz starého spotřebiče a dopravce ho při dodávání nového zboží převezme a postaráme se o jeho ekologickou likvidaci. V případě volně stojících praček či myček si můžete objednat i jejich instalaci.

Nemusíte se bát, že bychom přijeli neohlášeně – dopravce Vás bude telefonicky informovat o době závozu. Před přebráním zboží a podepsáním přepravního protokolu doporučujeme pečlivě zkontrolovat, zda není obal poškozen. Případné poškození zaznamenejte při převzetí do přepravního protokolu.

Výhody Komfortní dopravy můžete využít jak při platbě předem, tak při platbě při doručení, kdy lze provést úhradu objednávky platební kartou.

Podrobné podmínky Komfortní dopravy naleznete zde.

  • Cena služby: 699 Kč

Expresní doprava po Praze s DODO

Rychlý a efektivní způsob doručení přímo na adresu až k vám domů. Služba je dostupná pro objednávky s doručením v rámci hlavního města Prahy. Zboží doručíme i o víkendu.

Při doručení zboží vyneseme na místo určení, vybalíme a zapojíme. Objednávku obvykle doručíme ještě tentýž den, nejpozději do 24 hodin od objednání.

  • Cena: 799 Kč

Doprava Geis za 1. dveře

Zboží vám doručíme za první dveře obvykle do 2 pracovních dnů od jeho odeslání. Součástí této služby je i odvoz starého spotřebiče, který musí být vyčištěný, kompletní bez demontovaných částí a připravený na místě doručení nového spotřebiče.

Za první dveře dopravce doručí zboží pouze za situace, kdy je k těmto dveřím vybudovaná zpevněná přístupová cesta bez problémů přístupná pro nízkozdvižný paletový vozík. Pokud není tato podmínka splněna, považuje se za místo doručení hrana doručujícího vozidla (hydraulického čela). V případě rodinných domků se považuje za první dveře branka, vjezdová vrata, anebo brána na oplocený pozemek.

O stavu objednávky vás budeme průběžně informovat prostřednictvím SMS zpráv. V den doručení vás budeme kontaktovat ohledně přesnějšího času dodání. 

Řidič Vás požádá o podepsání přepravního protokolu – pečlivě, prosím, zkontrolujte, zda někde není obal poškozen. Případné poškození zaznamenejte při převzetí zboží do dodacího protokolu. V případě většího viditelného poškození zboží nerozbalujte a od dopravce nepřebírejte. Úhradu zboží za objednávky za 1. uzamykatelné dveře lze provést předem nebo hotově při doručení.

  • Cena služby: 349 Kč

Doprava Geis s výnosem

Zboží vám doručíme na konkrétní adresu a místo určení, které si při doručení zvolíte sami (např. byt, kancelář, garáž apod.). Také ho rozbalíme, umístíme na místo a odvezeme obalový materiál, a to obvykle do 2 pracovních dnů od jeho odeslání. Součástí této služby je i odvoz starého spotřebiče, který musí být vyčištěný, odpojený, kompletní bez demontovaných částí a připravený na místě doručení nového spotřebiče. Platí pro spotřebiče do 85 kg. U těžších spotřebičů bude potřeba asistence zákazníka.

O stavu objednávky vás budeme průběžně informovat prostřednictvím SMS zpráv. V den doručení vás budeme kontaktovat ohledně přesnějšího času dodání.

  • Cena pro doručení zásilky včetně výnosu je 799 Kč

Úhradu zboží za objednávky s výnosem lze provést předem nebo hotově při doručení.

V případě zvolení typu dopravy, kdy je zboží dopravováno na adresu kupujícího, je možné uskutečnit doručení na místo určení pouze v případě, kdy je to fakticky s ohledem na prostorové vymezení tohoto místa možné. Není tak možné doručit zboží až do bytu kupujícího, jestliže chodba společných prostor je příliš úzká nebo schody příliš příkré. V takovém případě bude zboží doručeno a ponecháno na místě, kde je faktické doručení možné.

Při nákupu spotřebičů, které vyžadují dodatečnou montáž anebo instalaci (televizory, americké chladničky,..), nejsou tyto úkony zahrnuty v rámci této služby. Takové spotřebiče budou pouze vyneseny na místo určení. Vybaleny budou v případě, že je možné takové spotřebiče po vybalení položit na místo určení bez další montáže. V případě, že si přejete provést i základní připojení volně stojících spotřebičů a televizorů, doporučujeme zvolit službu Komfortní doprava.

Nejčastější dotazy k dopravě

Jak dlouho trvá doručení zboží?

Běžně do dvou pracovních dnů od uskutečnění nákupu.

Je možné objednané zboží doručit přes víkend?

Ano, je to možné na vybrané velké spotřebiče, které máme k dispozici skladem, v případě výběru Komfortní dopravy a volných kapacit dopravce.

Je možné objednat Komfortní dopravu na konkrétní den (případně hodinu)?

Pokud je zboží skladem, tak v rámci Komfortní dopravy si můžete určit den doručení dle Vašeho přání. Na výběr máte také 2 časová okna, kde však není možnost zvolit konkrétní hodinu. Samozřejmě vždy hrají roli volné kapacity našeho dopravce.

Je možné objednat dopravu Geis nebo Česká Pošta na konkrétní den (případně hodinu)?

Při využití těchto dopravců není možnost plánovat doručení na konkrétní den ani čas. Dopravce vás bude informovat o doručení balíčku e-mailem a SMS. Můžeme však doporučit kontaktovat dopravce ihned po upozornění z jeho strany a zkusit se domluvit individuálně.

Je možné objednané zboží doručit v pracovní den ve večerních hodinách?

V případě výběru dopravy pomocí České pošty máte na výběr i doručení v odpoledních hodinách 13:00 – 19:00.

Kdy a jak mě bude kontaktovat dopravce ohledně času dovozu?

U Komfortní dopravy půl hodiny před doručením. U ostatních dopravců obdržíte informaci o přibližném času, nejpozději ráno v den doručení, e-mailem nebo SMS.

Je možnost si zvolit konkrétního dopravce například pokud nechci využít Českou Poštu, ale GEIS?

Vždy záleží na vybraném produktu a také Vaší adrese. Nabídka dopravy, která se Vám zobrazí v rámci Vaší objednávky je finální.

Musím mít u sebe, při přebírání produktu v rámci Komfortní dopravy, protokol nebo stačí jen účtenka?

Pro dopravce stačí pouze účtenka.

Je možné, aby zboží převzal někdo jiný, než ho zakoupil?

Ano, toto je možné, stačí aby se při přebírání dopravy zastupující osoba prokázala účtenkou.

Jak mám postupovat, když je zboží na cestě, ale já si ho nemohu převzít?

Nejlepší je kontaktovat přímo konkrétního dopravce, jehož kontakt najdete v informační SMS nebo e-mailu přímo od něj a domluvit se s ním.

Co dělat, když rozbalím výrobek a je poškozený? V případě, že obal nebyl poškozený nebo poškození nebylo před vybalením viditelné?

V tomto případě prosím kontaktujte naši infolinku telefonicky na čísle +420 210 012 444 nebo e-mailem na info@electroworld.cz. Pro urychlení vyřízení požadavku budeme vyžadovat kromě čísla objednávky také fotky poškození a případně i fotky obalového materiálu.

Co dělat, když rozbalím výrobek a chybí v něm příslušenství? V případě, že obal nebyl poškozený nebo nebylo viditelné předešlé rozbalení/otevření výrobku?

V tomto případě prosím kontaktujte naši infolinku telefonicky na čísle +420 210 012 444 nebo e-mailem na info@electroworld.cz. Pro urychlení vyřízení požadavku budeme požadovat kromě čísla objednávky, také přesný popis chybějícího příslušenství a případně sken stránky z manuálu, kde je příslušenství vyobrazeno nebo popsáno jako součást balení.

Extra služby při objednávce Komfortní dopravy

Poskytujete při doručení televizorů i instalaci a montáž?
Tuto službu neposkytujeme v rámci žádné dostupné dopravy. V rámci Komfortní dopravy vám nabízíme základní připojení, umístění televizoru na originální stojan z výroby. Televizory neinstalujeme na zeď a neprovádíme dodatečnou instalaci programů a dalších služeb.

Je možné objednat a zaplatit instalaci vestavného spotřebiče přes e-shop (s doručením domů)?
Tuto službu nabízíme pouze při objednání dopravy z našich kamenných prodejen.

Pokud si rezervuji produkt na prodejně můžete mi ho doručit prostřednictvím kurýra?
Ne, tuto službu nenabízíme. Při rezervaci na prodejně je nutné osobní vyzvednutí.

Umíte zabezpečit dodatečnou instalaci výrobku, který si zakoupím v e-shopu?
Dodatečnou instalaci zakoupených výrobků nenabízíme.

Lze odvést starý spotřebič v případě, že už mi byl doručen nový spotřebič?
Službu Odvoz starého spotřebiče nabízíme pouze zároveň s dopravou nového spotřebiče. Dodatečně tuto službu nelze nabídnout. Pro odběr starého spotřebiče můžete také využít místa zpětného odběru na našich prodejnách a na sběrných místech společnosti ASEKOL a REMA, nebo si objednat přímo svoz formou bezplatných služeb „BUĎ LÍNÝ“ nebo „re:BALIK“.