Zboží nad 30 kg

Komfortní doprava s výběrem termínu doručení

Vyberte si volný termín doručení, který vám vyhovuje. Zboží vyneseme až na místo použití, rozbalíme ho a odvezeme obalový materiál. Můžete si objednat i odvoz starého spotřebiče a dopravce ho při dodávání nového zboží převezme a postaráme se o jeho ekologickou likvidaci. V případě volně stojících práček či myček si můžete objednat i jejich instalaci.

Nemusíte se bát, že bychom přijeli neohlášeně – dopravce Vás bude telefonicky informovat o době závozu. Před přebráním zboží a podepsáním přepravního protokolu doporučujeme pečlivě zkontrolovat, zda není obal poškozen. Případné poškození zaznamenejte při převzetí do přepravního protokolu.

Výhody Komfortní dopravy můžete využít jak při platbě předem, tak při platbě při doručení, kdy lze provést úhradu objednávky platební kartou.

  • Cena služby: 599 Kč

Doprava Geis za 1. dveře

Zboží vám doručíme za první uzamykatelné dveře obvykle do 2 pracovních dnů od jeho odeslání. Součástí této služby je i odvoz starého spotřebiče. 

O stavu objednávky vás budeme průběžně informovat prostřednictvím SMS zpráv. V den doručení vás budeme kontaktovat ohledně přesnějšího času dodání. 

Řidič Vás požádá o podepsání přepravního protokolu - pečlivě, prosím, zkontrolujte, zda někde není obal poškozen. Případné poškození zaznamenejte při převzetí zboží do dodacího protokolu. V případě většího viditelného poškození zboží nerozbalujte a od dopravce nepřebírejte.

  • Cena pro zásilky nad 30 kg posílané přepravní společností Geis s cenou vyšší než 1 000 Kč je zdarma.
  • Cena pro zásilky nad 30 kg posílané přepravní společností Geis s cenou do 1 000 Kč je 249 Kč.

Úhradu zboží za objednávky za 1. uzamykatelné dveře lze provést předem nebo hotově při doručení.

Doprava Geis s výnosem

Zboží vám doručíme na konkrétní adresu a místo určení, které si při doručení zvolíte sámi (např. byt, kancelář, garáž, apod.). Také ho rozbalíme, umístíme na místo a odvezeme obalový materiál a to obvykle do 2 pracovních dnů od jeho odeslání. Součástí této služby je i odvoz starého spotřebiče.

O stavu objednávky vás budeme průběžně informovat prostřednictvím SMS zpráv. V den doručení vás budeme kontaktovat ohledně přesnějšího času dodání.

  • Cena pro zásilky doručené včetně výnosu je 699 Kč

Úhradu zboží za objednávky s výnosem lze provést předem nebo hotově při doručení.

V případě zvolení typu dopravy, kdy je zboží dopravováno na adresu kupujícího, je možné uskutečnit doručení na místo určení pouze v případě, kdy je to fakticky s ohledem na prostorové vymezení tohoto místa možné. Není tak možné doručit zboží až do bytu kupujícího, jestliže chodba společných prostor je příliš úzká nebo schody příliš příkré. V takovém případě bude zboží doručeno a ponecháno na místě, kde je faktické doručení možné.

Nejčastější dotazy k dopravě

{accordeon Doručení a plánování dopravy}

Jak dlouho trvá doručení zboží?

Běžně do dvou pracovních dnů od uskutečnění nákupu.

Je možné objednané zboží doručit přes víkend?

Ano, je to možné na vybrané velké spotřebiče, které máme k dispozici skladem, v případě výběru Komfortní dopravy a volných kapacit dopravce.

Je možné objednat Komfortní dopravu na konkrétní den (případně hodinu)?

Pokud je zboží skladem, tak v rámci Komfortní dopravy si můžete určit den doručení dle Vašeho přání. Na výběr máte také 2 časová okna, kde však není možnost zvolit konkrétní hodinu. Samozřejmě vždy hrajou roli volné kapacity našeho dopravce.

Je možné objednat dopravu Geis nebo Česká Pošta na konkrétní den (případně hodinu)?

Při využití těchto dopravců není možnost plánovat doručení na konkrétní den ani čas. Dopravce vás bude informovat o doručení balíčku e-mailem a SMS. Můžeme však doporučit kontaktovat dopravce ihned po upozornění z jeho strany a zkusit se domluvit individuálně.

Je možné objednané zboží doručit v pracovní den ve večerních hodinách?

V případě výběru dopravy pomocí České pošty máte na výběr i doručení v odpoledních hodinách 13:00 – 19:00.

Kdy a jak mě bude kontaktovat dopravce ohledně času dovozu?

U Komfortní dopravy půl hodiny před doručením. U ostatních dopravců obdržíte informaci o přibližném času, nejpozději ráno v den doručení, e-mailem nebo SMS.

Je možnost si zvolit konkrétního dopravce například pokud nechci využít Českou Poštu, ale GEIS?

Vždy záleží na vybraném produktu a také Vaší adrese. Nabídka dopravy, která se Vám zobrazí v rámci Vaší objednávky je finální.

{/accordeon} {accordeonPřevzetí zboží a případné komplikace}

Musím mít u sebe, při přebírání produktu v rámci Komfortní dopravy, protokol nebo stačí jen účtenka?

Pro dopravce stačí pouze účtenka.

Je možné, aby zboží převzal někdo jiný, než ho zakoupil?

Ano, toto je možné, stačí aby se při přebírání dopravy zastupující osoba prokázala účtenkou.

Jak mám postupovat, když je zboží na cestě, ale já si ho nemohu převzít?

Nejlepší je kontaktovat přímo konkrétního dopravce, jehož kontakt najdete v informační SMS nebo e-mailu přímo od něj a domluvit se s ním.

Co dělat, když rozbalím výrobek a je poškozený? V případě, že obal nebyl poškozený nebo poškození nebylo před vybalením viditelné?

V tomto případě prosím kontaktujte naši infolinku telefonicky na čísle +420 210 326 000 nebo e-mailem na info@electroworld.cz. Pro urychlení vyřízení požadavku budeme vyžadovat kromě čísla objednávky také fotky poškození a případně i fotky obalového materiálu.

Co dělat, když rozbalím výrobek a chybí v něm příslušenství? V případě, že obal nebyl poškozený nebo nebylo viditelné předešlé rozbalení/otevření výrobku?

V tomto případě prosím kontaktujte naši infolinku telefonicky na čísle +420 210 326 000 nebo e-mailem na info@electroworld.cz. Pro urychlení vyřízení požadavku budeme požadovat kromě čísla objednávky, také přesný popis chybějícího příslušenství a případně sken stránky z manuálu, kde je přislušenství vyobrazeno nebo popsáno jako součást balení.

{/accordeon} {accordeon Extra služby při objednávce dopravy}

Poskytujete při doručení televizorů i instalaci a montáž?
Tuto službu neposkytujeme. V rámci Komfortní dopravy vám nabízíme základní připojení a postavení spotřebiče na místo a ozkoušení.

Je možné objednat a zaplatit instalaci vestavného spotřebiče přes e-shop (s doručením domů)?
Tuto službu nabízíme pouze při objednání dopravy z prodejny a to pouze na vybraných prodejnách (v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Hradci Králové, Pardubicích, Karlových Varech a v Českých Budějovicích).

Pokud si rezervuji produkt na prodejně můžete mi ho doručit prostřednictvím kurýra?
Ne, tuto službu nenabízíme. Při rezervaci na prodejně je nutné osobní vyzvednutí.

Umíte zabezpečit dodatečnou instalaci výrobku, který si zakoupím v eshopu?
Dodatečnou instalaci zakoupených výrobků nenabízíme.

Lze odvést starý spotřebič v případě, že už mi byl doručen nový spotřebič?
Službu Odvoz starého spotřebiče nabízíme pouze zároveň s dopravou nového spotřebiče. Dodatečně tuto službu nelze nabídnout. Pro odběr starého spotřebiče můžete také využít  místa zpětného odběru na našich prodejnách a na sběrných místech společnosti ASEKOL a REMA, nebo si objednat přímo svoz formou bezplatných služeb „BUĎ LÍNÝ“ nebo „re:BALIK“.{/accordeon}