Pojištění náhodného poškození zboží

Sjednejte si k zakoupenému výrobku pojistku proti náhodnému poškození, na které se nevztahuje záruka. Rozlitá káva, pád z výšky nebo řádění malých neposedů vás už nerozhodí!

Pojištění náhodného poškození zboží

Pojistěte zakoupený výrobek proti nehodám, na které se nevztahuje záruka. Rozlitá káva, pád z výšky nebo řádění malých neposedů už vás můžou nechat v klidu. Opravu či vrácení peněz vám totiž uhradí pojistka.

Vyřídíte během nákupu v každé prodejně i na e-shopu

Pojištění náhodného poškození si můžete přikoupit k výrobku v každé prodejně Electro World nebo při nákupu online. Pojistit přitom lze pouze nový výrobek během nákupu. Pojištění se sjednává na dobu 2 let a nedá se zkrátit ani prodloužit.

Co všechno si můžete pojistit

Pojištění lze sjednat na vybrané produkty v nákupní ceně od 1 200 Kč do 80 000 Kč – podrobnosti vám ochotně sdělí naši prodejci. Na telefony a tablety se vztahuje speciální Pojištění pro mobilní zařízení, které kryje i případnou krádež. Pojištění lze sjednat pro mobilní zařízení v nákupní ceně od 2 490 Kč do 60 000 Kč.

Co je náhodné poškození

Pojištění náhodného poškození se vztahuje na mechanické poškození výrobku, které ovlivňuje jeho funkčnost. Jde zejména o poškození výrobku způsobené neočekávanými událostmi, jako je vylití vázy s vodou na přístroj, pád výrobku na zem či do vany, převrhnutí spotřebiče malými dětmi a podobně.

Cena pojištění

Cena pojištění činí 15 % z pořizovací ceny výrobku. Například za pojištění televizoru v ceně 8 000 Kč zaplatíte jednorázově jen 1 200 Kč na celou dobu 2 let. Když si to rozpočítáte, vychází to na pouhých 50 Kč měsíčně – což za ten klid bezpochyby stojí. U mobilních zařízení pak cena pojištění tvoří 25 % z ceny produktu. Pojištění telefonu v hodnotě 10 000 Kč vás tedy vyjde jednorázově na 2 500 Kč, opět na celou dobu 2 let.

Nastala pojistná událost? Kontaktujte nás!

Jedná-li se o menší výrobek, jednoduše ho přineste do prodejny. V případě většího zboží, jako je lednička, pračka apod., zavolejte na naši infolinku +420 210 012 444 a domluvíme další postup.

Doklady, které budete potřebovat:

  • faktura nebo pokladní doklad o koupi výrobku
  • pojistná smlouva

Ztratili jste smlouvu? Nic se neděje! Stačí, když nám předložíte doklad o zaplacení pojištění, a my ji dohledáme.

Výrobek přineste pokud možno i s příslušenstvím a personálu sdělte, jak přesně škoda vznikla.

Vyřízení pojistné události

Servis zabezpečí prohlídku/diagnostiku výrobku a po schválení opravy pojišťovnou jej hned opraví. Opravený výrobek vám servis zašle zpět na dohodnutou adresu. Kurýrovi uhradíte spoluúčast ve výši 500 Kč. Pokud pojišťovna opravu neschválí, budeme vás informovat o dalším postupu.

Pokud se výrobek nedá opravit, dostanete zpět peníze

Pokud není možné výrobek opravit nebo je oprava nerentabilní, vyplatíme vám časovou cenu výrobku. V praxi to znamená, že každý započatý měsíc používání vám odečteme z původní ceny 2 % a spoluúčast ve výši 500 kč. Například za televizor v pořizovací ceně 8 000 Kč vám po 9 měsících užívání vrátíme 6 060 Kč. Peníze můžete použít na koupi nového výrobku.

Zálohujte si data

Pokud je to možné, svá data si před odevzdáním počítače, notebooku, mobilního telefonu nebo tabletu zálohujte. Za ztrátu dat v zařízení neneseme zodpovědnost.