Pojištění náhodného poškození zboží

Pokud často cestujete, máte malé děti či neposedného domácího mazlíčka, víte, že nehody se stávají. Pro podobné případy nabízíme pojištění náhodného poškození, které Vám pokryje opravu výrobku, pokud se náhodou poškodí.

Vyřídíte v každé prodejně i v e-shopu

Pojištění náhodného poškození si můžete přikoupit k výrobku v každé prodejně Electro World nebo při nákupu online.

Pojistit se dá jen nový výrobek při nákupu

Pojištění náhodného poškození se dá uzavřít jen na nový výrobek při jeho nákupu.

Pojištění je na 2 roky

Pojištění náhodného poškození se sjednává na dobu 2 let a nedá se zkrátit ani prodloužit.

Co si můžete pojistit

Pojištění lze sjednat na různé druhy produktů v nákupní ceně 1 200 Kč až 80 000 Kč. Naši prodejci Vám dají přesné informace o typu pojištění i výrobcích, které lze pojistit.

Na telefony a tablety se vztahuje speciální Pojištění pro mobilní zařízení, které kryje i případnou krádež. Pojištění lze sjednat pro mobilní zařízení v nákupní ceně 3 000 Kč až 60 000 Kč.

Co je náhodné poškození

Pojištění náhodného poškození se vztahuje na mechanické poškození výrobku, které ovlivňuje jeho funkčnost. Jde například o poškození výrobku způsobené náhlými a neočekávanými událostmi jako jsou vylití vázy s vodou na přístroj, pád přístroje na zem, převrhnutí přístroje malými dětmi, upadní telefonu do vany a podobně.

Cena pojištění zboží je jen 12 % z ceny produktu

Cena pojištění se vždy odvíjí od ceny výrobku, který si kupujete, a činí 12 % jeho pořizovací ceny. Například za pojištění televizoru v ceně 8 000 Kč zaplatíte jednorázově jen 960 Kč.

Cena pojištění za mobilní zařízení je 25 % z ceny produktu

Cena pojištění se vždy odvíjí od ceny mobilního zařízení, který si kupujete, a činí 25 % jeho pořizovací ceny. Za telefon v hodnotě 10 000 Kč tedy zaplatíte jednorázově 2 500 Kč.

Nastane-li pojistná událost, kontaktujte nás

Jedná-li se o menší výrobek, jednoduše ho přineste do prodejny. V případě větších výrobků, jako je lednička, pračka apod., zavolejte na naši infolinku +420 210 326 000.

Doklady, které budete potřebovat:

• faktura nebo pokladní doklad o koupi výrobku
• pojistná smlouva

Pokud jste ztratili smlouvu, nic se neděje

Pokud jste někde založili smlouvu nebo jste ji ztratili, předložte nám doklad o zaplacení pojištění a my Vám ji dohledáme.

Výrobek přineste i s příslušenstvím

K vyřízení pojistné události stačí přinést výrobek, pokud možno i s příslušenstvím a nahlásit, jak vznikla škoda.

Vyřízení pojistné události

Servis zabezpečí prohlídku/diagnostiku výrobku a po schválení opravy pojišťovnou jej hned opraví. Opravený výrobek Vám servis zašle zpět na dohodnutou adresu. Kurýrovi uhradíte spoluúčast ve výši 500 Kč. Pokud pojišťovna opravu neschválí, budeme Vás informovat o dalším postupu.

Pokud se výrobek nedá opravit, dostanete zpět peníze

Pokud není možné výrobek opravit, nebo je oprava nerentabilní, vyplatíme Vám časovou cenu výrobku. V praxi to znamená, že každý započatý měsíc používání Vám odečteme z původní ceny 1 % a spoluúčast ve výši 500 kč. Například za televizor v pořizovací ceně 8 000 Kč Vám po roce užívání vrátíme 6 540 Kč.

U mobilních zařízení Vám prvních 6 měsíců používaní odečteme z původní ceny 3 %, za ostatní měsíce 1 % a spoluúčast ve výši 500 Kč. Za mobilní telefon v hodnotě 9 000 kč  Vám po 7 měsících používání vrátíme 6 790 kč. Peníze můžete použít na koupi nového výrobku.

Zálohujte si data

Pokud je to možné, svá data si před odevzdáním počítače, notebooku, mobilního telefonu nebo tabletu zálohujte. Za ztrátu dat v zařízení  neneseme zodpovědnost.

Všeobecné pojistné podmínky pojištění mobilních zařízení - (platné od 1. 1. 2019)
Všeobecné pojistné podmínky pojištění poškození zboží - (platné od 1. 1. 2019)

Všeobecné pojistné podmínky pojištění mobilních zařízení - (platné do 31. 12. 2018)
Všeobecné pojistné podmínky pojištění poškození zboží - (platné do 31. 12. 2018)