Prodloužená záruka Plus

Získejte k zakoupenému zboží službu Prodloužená záruka Plus a prodlužte si bezstarostnou záruční dobu a výhodné nákupy příslušenství až na 5 let. Služba se vztahuje na stejný rozsah poruch a vad jako u zákonné záruky.

Prodloužená záruka Plus

Malá částka navíc vám ušetří peníze při nákupu příslušenství nebo starosti s reklamací po záruční době. Stačí si k zakoupenému zboží přiobjednat službu Prodloužená záruka Plus a my vám bezstarostnou záruční dobu prodloužíme ze 2 až na 5 let. Po celou dobu platnosti máte také jistou slevu na doplňkové zboží ke kategorii vámi zakoupeného výrobku. I když se vám pračka, vysavač nebo kávovar porouchá po standardní záruční lhůtě, nemusíte si dělat starosti s výdaji za opravu. Spotřebič opravíme na naše náklady i s veškerým souvisejícím servisem, nebo vám vyplatíme zůstatkovou cenu. K tomu patří velké Plus, a to je sleva například na kávu nebo sáčky do vysavačů.

Pravidla pro využívání našeho „Pluska“

Slevu 15 % na doplňkové zboží lze využít pouze v našich kamenných prodejnách. Stačí se pouze před platbou prokázat zaplacenou službou Prodloužená záruka Plus na naší Věrnostní kartě, v mobilní aplikaci nebo smlouvou a denně tak můžete využít slevu až na 10 ks balení jednoho typu příslušenství k vašemu spotřebiči.

Co patří do vašeho velkého Pluska?

Pračky prací prostředky aviváže spojovací díly a mezikusy odvápňovače hadice a spojky
Sušičky vůně do sušičky změkčovací míčky tlumící podložky spojovací díly a mezikusy hadice a spojky
Kombi pračky a sušičky prací prostředky aviváže vůně do sušičky odvápňovače hadice a spojky
Myčky nádobí tablety do myčky leštidla a sůl odvápňovače odstraňovače zápachu hadice a spojky
Vysavače filtry nástavce sáčky do vysavače vůně a chemie hadice
Kávovary káva vodní filtry pěniče mléka a trysky sklenice a šálky odvápňovače a čističe
Tiskárny náplně a tonery kancelářský papír fotografický papír napájecí kabely propojovací kabely
Herní konzole hry herní ovladače a gamepady adaptéry a kabely volanty a joysticky herní sluchátka a headsety

Zákonnou záruku si můžete prodloužit až na 5 let

Zákonem stanovená záruční lhůta trvá zpravidla 2 roky. Zejména větší spotřebiče určitě plánujete používat déle. Se službou Prodloužená záruka Plus si můžete vybrat, zda si záruční dobu prodloužíte o jeden, dva, nebo dokonce tři roky. 

K vyřízení vám stačí jeden doklad totožnosti

Při nákupu jednoduše sepíšete s prodejcem dohodu o poskytnutí služby prodloužené záruky s výhodnými nákupy příslušenství. Následně vám prodejce vytiskne všechny potřebné dokumenty. 

Prodlouženou záruku Plus si může k výrobku přikoupit fyzická osoba starší 18 let, která je občanem ČR, nebo je osobou s dlouhodobým pobytem v ČR. Právnické osoby si Prodlouženou záruku Plus zakoupit nemohou.

Porouchaný výrobek zdarma opravíme, nebo vám vrátíme peníze

Projeví-li se závada výrobku, navštivte naši prodejnu nebo kontaktujte infolinku, kde obdržíte informace o dalším postupu. Jestliže se závada projeví ve lhůtě zákonné záruky, dohodneme opravu s autorizovaným servisem. Pokud je zařízení neopravitelné, vrátíme vám peníze dle uzavřené smlouvy.

Projeví-li se vada v době Prodloužené záruky Plus, bude další postup závislý na předpokládané ceně opravy a zůstatkové ceně zařízení. Výrobek vám bezplatně opravíme do výše zůstatkové časové ceny. Pokud by oprava stála více, nebo by byl výrobek neopravitelný, vrátíme vám zůstatkovou časovou cenu výrobku.

Cena výrobku se vždy snižuje jeho používáním. Zůstatková cena výrobku se počítá tak, že za každý započatý měsíc používání se jeho cena sníží o 1 % z původní ceny. Například za televizor v pořizovací ceně 10 000 Kč Vám po 25 měsících užívání vrátíme 7 500 Kč. 

Jak to probíhá

Pokud se vám výrobek v době prodloužené záruky porouchá, reklamaci hlaste v jakékoliv prodejně Electro World ČR, nebo na infolince +420 210 012 444. Následně zajistíme svoz výrobku, nebo výjezd technika k vám domů. Servisní středisko poté určí cenu opravy. Podle výše ceny opravy můžou nastat 2 situace:

a) Cena opravy nepřesahuje hodnotu výrobku

V tom případě servisní technik opraví výrobek u vás doma, případně vám opravený výrobek doručíme do prodejny, kde jste nahlásili poruchu.

b) Cena opravy převyšuje hodnotu výrobku, nebo je výrobek neopravitelný

Servisní středisko nás informuje, že je výrobek neopravitelný. Následně vám v prodejně, ve které jste nahlásili poruchu, vyplatíme zůstatkovou časovou cenu.

Pro nahlášení vady vám stačí jeden z následujících dokladů

  • faktura nebo pokladní doklad o koupi výrobku s Prodlouženou zárukou Plus nebo
  • naší Věrnostní kartu včetně nákupu služby Prodloužená záruka Plus


Dokumenty platné od 1. 5. 2021