Jak reklamovat

Přestal Váš výrobek fungovat ?

V nabídce prodejen Electro World najdete pouze zboží nejlepší kvality za nejnižší ceny. Vždy klademe důraz na to, abyste za své peníze získali co nejvyšší hodnotu. Zároveň jsme si vědomi, že i výrobky nejvyšší kvality se někdy porouchají nebo poškodí.

Okamžitá výměna zboží do 1 000 Kč

  • S Věrnostní kartou Electro World Vám nefunční výrobek s cenou do 1 000 Kč v prodejně okamžitě vyměníme. Více se dozvíte zde.

Reklamace velkých spotřebičů z pohodlí domova

  • Ušetříme Vám čas a nervy při řešení záruční reklamace velkých spotřebičů. Nemusíte hledat účtenku ani číslo na konkrétní servis nebo jezdit na naši prodejnu. Z pohodlí Vašeho domova stačí zavolat na infolinku +420 210 012 444. Kompletní info naleznete zde.

Dále v případě reklamace můžete postupovat následovně:

  • Reklamovat můžete přímo v autorizovaném servisním středisku. Přehledný seznam naleznete zde. Po prokliknutí na seznam stačí, když vyberete, jaký druh výrobku chcete opravit např. televize a poté vyberete značku výrobku. Vyjede vám seznam servisů, kde se po kliknutí na Zobrazit detail zobrazí kontaktní údaje. 
  • Zboží můžete reklamovat též v kterékoliv prodejně Electro World. Seznam prodejen naleznete zde.
  • Dále můžete reklamované zboží poslat poštou na kteroukoliv prodejnu Electro World. V případě, že se rozhonete pro tento způsob reklamace, výrobek vhodně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Do zásilky přidejte průvodní dopis s popisem závady, doklad o koupi, záruční list a příslušenství, které bylo součástí původního balení. Urychlí to vyřízení reklamace v případě, že bychom měnili výrobek za nový. Pokud je prodejna v nákupním centru, dopište prosím do adresy Electro World.

info: Někteří výrobci již nevydávají  záruční listy, k reklamaci zboží potom stačí prodejní doklad – faktura.