Ceny dopravy při online nákupu
Zásilky do 30 kg:
- Česká pošta s doručením domů - cena 99 Kč.
- Česká pošta s uložením na poště - cena 79 Kč.
- Česká pošta s uložením v balíkovně - cena 59 Kč.
- DPD s doručením domů - cena 99 Kč.
- DPD Pickup s osoním vyzvednutím - cena 69 Kč.
- PPL s doručením domů - cena 99 Kč.
- PPL ParcelShop s osobním vyzvednutím - cena 59 Kč.
- Zásilkovna s osobním vyzvednutím - cena 59 Kč.
Zásilky nad 30 kg:
- Doprava Geis za 1. dveře - cena 299 Kč.
- Doprava Geis s výnosem - cena 749 Kč
- Komfortní doprava - cena 649 Kč
Doplňkové služby:
- Odvoz starého spotřebiče od prvních uzamykatelných dveří - ZDARMA
Nejčastější dotazy k dopravě
{accordeon Doručení a plánování dopravy}
Jak dlouho trvá doručení zboží?
Běžně do dvou pracovních dnů od uskutečnění nákupu.
Je možné objednané zboží doručit přes víkend?
Ano, je to možné na vybrané velké spotřebiče, které máme k dispozici skladem, v případě výběru Komfortní dopravy a volných kapacit dopravce.
Je možné objednat Komfortní dopravu na konkrétní den (případně hodinu)?
Pokud je zboží skladem, tak v rámci Komfortní dopravy si můžete určit den doručení dle Vašeho přání. Na výběr máte také 2 časová okna, kde však není možnost zvolit konkrétní hodinu. Samozřejmě vždy hrajou roli volné kapacity našeho dopravce.
Je možné objednat dopravu Geis nebo Česká Pošta na konkrétní den (případně hodinu)?
Při využití těchto dopravců není možnost plánovat doručení na konkrétní den ani čas. Dopravce vás bude informovat o doručení balíčku e-mailem a SMS. Můžeme však doporučit kontaktovat dopravce ihned po upozornění z jeho strany a zkusit se domluvit individuálně.
Je možné objednané zboží doručit v pracovní den ve večerních hodinách?
V případě výběru dopravy pomocí České pošty máte na výběr i doručení v odpoledních hodinách 13:00 – 19:00.
Kdy a jak mě bude kontaktovat dopravce ohledně času dovozu?
U Komfortní dopravy půl hodiny před doručením. U ostatních dopravců obdržíte informaci o přibližném času, nejpozději ráno v den doručení, e-mailem nebo SMS.
Je možnost si zvolit konkrétního dopravce například pokud nechci využít Českou Poštu, ale GEIS?
Vždy záleží na vybraném produktu a také Vaší adrese. Nabídka dopravy, která se Vám zobrazí v rámci Vaší objednávky je finální.
{/accordeon} {accordeonPřevzetí zboží a případné komplikace}
Musím mít u sebe, při přebírání produktu v rámci Komfortní dopravy, protokol nebo stačí jen účtenka?
Pro dopravce stačí pouze účtenka.
Je možné, aby zboží převzal někdo jiný, než ho zakoupil?
Ano, toto je možné, stačí aby se při přebírání dopravy zastupující osoba prokázala účtenkou.
Jak mám postupovat, když je zboží na cestě, ale já si ho nemohu převzít?
Nejlepší je kontaktovat přímo konkrétního dopravce, jehož kontakt najdete v informační SMS nebo e-mailu přímo od něj a domluvit se s ním.
Co dělat, když rozbalím výrobek a je poškozený? V případě, že obal nebyl poškozený nebo poškození nebylo před vybalením viditelné?
V tomto případě prosím kontaktujte naši infolinku telefonicky na čísle +420 210 012 444 nebo e-mailem na info@electroworld.cz. Pro urychlení vyřízení požadavku budeme vyžadovat kromě čísla objednávky také fotky poškození a případně i fotky obalového materiálu.
Co dělat, když rozbalím výrobek a chybí v něm příslušenství? V případě, že obal nebyl poškozený nebo nebylo viditelné předešlé rozbalení/otevření výrobku?
V tomto případě prosím kontaktujte naši infolinku telefonicky na čísle +420 210 012 444 nebo e-mailem na info@electroworld.cz. Pro urychlení vyřízení požadavku budeme požadovat kromě čísla objednávky, také přesný popis chybějícího příslušenství a případně sken stránky z manuálu, kde je přislušenství vyobrazeno nebo popsáno jako součást balení.
{/accordeon} {accordeon Extra služby při objednávce dopravy}
Poskytujete při doručení televizorů i instalaci a montáž?
Tuto službu neposkytujeme. V rámci Komfortní dopravy vám nabízíme základní připojení a postavení spotřebiče na místo a ozkoušení.
Je možné objednat a zaplatit instalaci vestavného spotřebiče přes e-shop (s doručením domů)?
Tuto službu nabízíme pouze při objednání dopravy z prodejny a to pouze na vybraných prodejnách (v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Hradci Králové, Pardubicích a v Karlových Varech).
Pokud si rezervuji produkt na prodejně můžete mi ho doručit prostřednictvím kurýra?
Ne, tuto službu nenabízíme. Při rezervaci na prodejně je nutné osobní vyzvednutí.
Umíte zabezpečit dodatečnou instalaci výrobku, který si zakoupím v eshopu?
Dodatečnou instalaci zakoupených výrobků nenabízíme.
Lze odvést starý spotřebič v případě, že už mi byl doručen nový spotřebič?
Službu Odvoz starého spotřebiče nabízíme pouze zároveň s dopravou nového spotřebiče. Dodatečně tuto službu nelze nabídnout. Pro odběr starého spotřebiče můžete také využít místa zpětného odběru na našich prodejnách a na sběrných místech společnosti ASEKOL a REMA, nebo si objednat přímo svoz formou bezplatných služeb „BUĎ LÍNÝ“ nebo „re:BALIK“.{/accordeon}