Výhody Věrnostní karty

Výhody Věrnostní karty

Čím víc nakoupíte, tím víc získáte

S Věrnostní kartou Electro World získáte přístup k zajímavým slevám, dostanete procenta zpět z každého nákupu a otevře se vám příležitost čerpat z celé řady dalších výhod. Stačí vyplnit krátký formulář a můžete nakupovat výhodněji!

Získat Věrnostní kartu

 

Výhodné Věrnostní ceny exkluzivně jen pro držitele našich karet

Jakmile se stanete majitelem naší Věrnostní karty, okamžitě můžete nakoupit vybrané produkty s výraznými slevami.

Nákup v kamenné prodejně

Pro nákup zboží za Věrnostní cenu na kamenné prodejně předložte svou Věrnostní kartu ještě před začátkem nákupu, aby vám mohla být sleva řádně zaúčtována.

Nákup v e-shopu

Pro nákup zboží za Věrnostní cenu v našem e-shopu stačí být v době nákupu přihlášen na účtu s přiřazenou Věrnostní kartou.

Co je dobré vědět:

  • Věrnostní kartu můžete zaregistrovat i těsně před nákupem.
  • Věrnostní cena zboží není zpětně vymahatelná.
  • Věrnostní cena je identická pro všechny úrovně Věrnostní karty.
  • Z nákupu zboží za Věrnostní cenu vám načítáme také body na Věrnostní účet.
  • Připočítání bodů na Věrnostní účet se řídí úrovní karty (od 1 % do 3 %).

Kdy nemáte nárok na zboží za Věrnostní cenu:

  • Pokud předložíte Věrnostní kartu po ukončení nákupu.
  • Pokud nejste nebo se nechcete stát vlastníkem Věrnostní karty.

Reklamace z pohodlí domova – vše vyřešíme za vás

Ušetřete čas a nervy při reklamaci velkých spotřebičů. Nemusíte hledat účtenku, číslo na servis ani jezdit na prodejnu. Stačí zavolat na infolinku +420 210 012 444 a my vše vyřídíme za vás.

Pro zpracování reklamace od vás budeme potřebovat:

  • číslo Věrnostní karty, se kterou byl výrobek zakoupený,
  • identifikaci výrobku (model a sériové číslo),
  • datum nákupu (stačí přibližný),
  • popis závady výrobku,
  • ověříme si také vaše kontaktní informace.

Služba se vztahuje na pračky a sušičky (i kombinované), všechny chladničky a mrazničky, myčky nádobí, všechny vestavné spotřebiče, sporáky, digestoře, vinotéky a výrobníky ledu. 

Podrobné podmínky této služby naleznete zde.

Procento zpět na Věrnostní účet za každý nákup

S naší Věrnostní kartou získáte automaticky za každý nákup procento z jeho hodnoty zpět ve formě bodů (1 bod = 1 Kč). Za tyto body následně dostanete odpovídající slevu při dalším nákupu. Čím víc nakoupíte, tím větší slevu získáte!

Pro nabití bodů na váš Věrnostní účet je třeba:

  • předložit vaši Věrnostní kartu ještě před začátkem nákupu.
  • Co je dobré vědět:
  • Pro zákazníky, kteří nakupují častěji, procento odměny navýšíme až na 3%.
  • Uplatnit body můžete vždy na další nákup. 
  • Body mají vždy platnost 12 měsíců od konkrétního nákupu.
  • Body sbíráte i z nákupů, na který uplatňujete slevu.
  • Jak kontrolovat počet bodů na Vašem účtu se dozvíte zde.

Podrobné podmínky této služby naleznete zde

Okamžitá výměna zboží do 1 000 Kč

Přestal vám fungovat fén, holicí strojek, rychlovarná konvice nebo jiný předmět denní potřeby? U nás nemusíte čekat až 30 dnů na vyřízení záruční reklamace. Všem majitelům Věrnostní karty totiž zboží do 1 000 Kč se záruční vadou vyměníme okamžitě za nové

Službu Okamžité výměny můžete uplatnit:

  • Osobně v kterékoliv kamenné prodejně sítě Electro World.
  • U produktů, jejichž prodejní cena je do 1 000 Kč (včetně).
  • Nabídka se vztahuje na produkty zakoupené v kamenných prodejnách i e-shopu.
  • Službu lze uplatnit do 24 měsíců od zakoupení produktu.
  • Služba je určena pouze vlastníkům Věrnostní karty Electro World.

Podrobné podmínky této služby naleznete zde.

Výměna nevhodného produktu i při nákupu v kamenné prodejně

Rádi si zboží fyzicky prohlédnete a poradíte se s profesionálem, ale nákup pak raději provedete přes internet, abyste měli právo výrobek do 14 dnů vrátit? S naší Věrnostní kartou můžete zboží vrátit do 14 dnů bez udání důvodu, i když ho koupíte v kamenné prodejně. U nás se špatně zvoleného výrobku bát nemusíte!

Abychom vám mohli nevhodný produkt vyměnit, je třeba dodržet následující:

  • Produkt musí být funkční a nepoužitý.
  • Musíte dodat kompletní nepoškozené originální balení výrobku a příslušenství (včetně návodu k obsluze).
  • Musíte předložit Věrnostní kartu Electro World nebo prodejní doklad vedený na majitele Věrnostní karty.
  • Nabízíme vám možnost výměny za jakýkoliv jiný produkt
  • Pokud bude nový produkt levnější, vrátíme vám rozdíl ceny.
  • V případě, že si vyberete dražší produkt, rozdíl uhradíte vy.
  • Pokud si žádný náhradní produkt nevyberete, vrátíme vám cenu výrobku v plné výši.

Podrobné podmínky této služby naleznete zde.

Elektronická archivace účtenek

Už si nemusíte schovávat papírové účtenky pro případ pozdější reklamace. Stačí se při nákupu zboží prokázat Věrnostní kartou a my vám účtenku uložíme do elektronického archivu. V případě reklamace pak jednoduše předložíte svou Věrnostní kartu a my Vaši účtenku vyhledáme.