Dárkový poukaz

Přemýšlíte o nákupu dárku pro své blízké, ale nejste si jisti, co by jim konkrétně udělalo radost? V takovém případě pro vás máme dárkové poukazy Electro World, s kterým si obdarovaný vybere přesne to co mu udělá největší radost.

Dárkový poukaz

Výhody dárkového poukazu

  • Můžete ho uplatnit na jakékoli zboží nebo služby z naší nabídky.
  • Nakoupíte s ním na e-shopu i v prodejnách Electro World.
  • Můžete ho utrácet postupně, nemusíte ho využít celý najednou.
     

Jak si poukaz zakoupit?

Online - poukaz vám zašleme e-mailem společně s odkazem na vytištění ve formátu PDF
V prodejně - poukaz vám v prodejně prodáme v podobě plastové kartičky v hezkém obalu

 

Často kladené otázky - FAQ

Kde si můžu poukaz zakoupit?
Poukaz si můžete zakoupit v našem e-shopu nebo v libovolné prodejně Electro World.

Jaký je rozdíl mezi poukazem zakoupeným online a v prodejně?
Rozdíl je jen v podobě. Online poukaz vám pošleme na e-mail jako přílohu ve formátu PDF, kterou si můžete vytisknout nebo bez čekání ihned přeposlat obdarovanému. V prodejně máme pro vás připravené plastové kartičky v pěkném balení.

Bude poukaz platit i na e-shopu, pokud jsem ho zakoupil v prodejně a naopak pokud si ho zakoupím v prodejně, mohu ho použít i na e-shopu?
Ano, dárkové poukazy Electro World můžete uplatnit v e-shopu i ve všech našich prodejnách.

Kdy mi doručíte poukaz, který jsem zakoupil online?
Po doručení platby vám poukaz obratem pošleme na e-mail jako přílohu ve formátu PDF. Číslo poukazu najdete i v Zákaznické zóně v části Moje kupóny.

Na co mohu zakoupený poukaz použíť?
Můžete ho použít na nákup jakéhokoli zboží nebo služby.

Musím poukaz utratit najednou při jednom nákupu?
V prodejne můžete poukaz utrácet i postupně. Pokud máte například poukaz v hodnote 1 000 Kč, můžete 300 Kč utratit při prvním nákupu a na poukazu vám zůstane ješte 700 Kč na další nákupy. V e-shope se automaticky uplatní maximální možná částka, kterou lze při nákupu uplatnit.

Do kdy můžu poukaz uplatniť?
Poukaz platí jeden rok od nákupu. Pokud nevíte, kdy byl poukaz zakoupen, jeho platnost si můžete ověřit v kterékoliv prodejně nebo na na Infolince +420 210 012 444.

Poukaz jsem ztratil, co mám dělat?
Ztrátu nebo odcizení poukazu můžete nahlásit v prodejně nebo na Infolince +420 210 012 444. Zabezpečíme jeho zablokování. Pokud máte zájem o vydání nového poukazu, bude vám na požádání vydán elektronický poukaz. Poukaz vám zašleme na e-mailovou adresu se zůstatkovou hodnotou na původním poukazu v okamžiku oznámení o ztrátě nebo odcizení.

Mohu poukaz, který jsem dostal, darovat někomu dalšímu?
Ano, poukazy nejsou vystavené na jméno.

Nemohu si vybrat žádný výrobek, můžu si poukaz vyměnit za hotovost?
Ne, poukazy za hotovost nevyměňujeme.

Pokud vrátím zboží, které jsem platil poukazem, vrátíte mi poukaz zpět?
Ano, po vystavení dobropisu vám uhrazenou částku vrátime zpět na poukaz. Informaci o vrácení kreditu a číslo poukazu vám zašleme na vaši e-mailovou adresu.

Jsou s nákupem a uplatněním poukazu spojené nějaké poplatky?
Se zakoupením a používáním Dárkového poukazu nejsou spojené žádné dodatečné poplatky.