Komfortní doprava při nákupu v prodejně

Dopravu Vámi zakoupeného zboží na kamenné prodejně rádi vyřešíme za Vás. Ušetříte si tak spoustu času a námahy a můžete si jej užívat pohodlně co nejdříve.

V ceně služby Komfortní doprava máte zahrnuto:

  • Dopravu do vzdálenosti 25 km od prodejny
  • Výnos spotřebiče na místo určení
  • Rozbalení spotřebiče
  • Umístění spotřebiče na předem připravené místo
  • Základní instalaci (připojení do elektrické sítě)
  • Odvoz a likvidace obalového materiálu

Nemusíte se bát, že bychom přijeli neohlášeně – dopravce Vás bude telefonicky informovat o době závozu. Před přebráním zboží a podepsáním přepravního protokolu doporučujeme pečlivě zkontrolovat, zda není obal poškozen. Případné poškození zaznamenejte při převzetí do přepravního protokolu a poté kontaktuje naši infolinku na čísle +420 210 326 000 nebo e-mail na info@electroworld.cz.

Komfortní doprava je až do odvolání bez výnosu a instalace spotřebiče pouze za první uzamykatelné dveře z důvodu ochrany zákazníků i dopravců. Svoz starého spotřebiče provádíme také od prvních uzamykatelných dvěři.  

Cena služby: zdarma

Cena této služby je platná pro dopravu 1 nebo 2 spotřebičů a platí pro všechny výrobky s výjimkou amerických lednic. Pro zboží z kategorie americké lednice je cena Komfortní dopravy 799 Kč při vzdálenosti do 25 km od prodejny.

V případě využití dopravy do vzdálenosti 50 km od prodejny je cena služby Komfortní doprava 599 Kč (899 Kč v případě americké lednice). V případě požadavku na Komfortní dopravu nad 50 km Vám kromě poplatku 599 Kč (899 Kč v případě americké lednice) naúčtujeme 12 Kč za každý kilometr cesty k Vám nad vzdálenost 50 km od prodejny.1)

Kompletní ceník Komfortní dopravy

Komfortní doprava do 25 km 499 Kč
Komfortní doprava do 50 km 599 Kč
Doprava americké lednice do 25 km 799 Kč
Doprava americké lednice do 50 km 899 Kč
Doprava 3 nebo 4 kusů zboží (příplatek) 250 Kč
Doprava 5 a více kusů zboží (příplatek) 500 Kč
Sazba za kilometr při dopravě nad 50 km 12 Kč
Odvoz starého spotřebiče (výměnou kus za kus) zdarma
Odvoz druhého starého spotřebiče  199 Kč
Expresní doprava zítra2) 999 Kč

Odvoz starého spotřebiče

Při zakoupení zboží na našich kamenných prodejnách Vám rádi bezplatně odvezeme i původní starý spotřebič, který je podobného typu a použití. Bezplatně odvážíme pouze kus starého spotřebiče za kus nově zakoupeného spotřebiče. V případě, kdy máte k odvozu starý spotřebič navíc, tak je možné jej odvézt za poplatek 199 Kč. 

Službu odvoz starého spotřebiče nabízíme vždy pouze jako součást dopravy nového spotřebiče. Je nutné ji vždy objednat při nákupu nového výrobku, aby byl dopravce o odvozu dopředu informován. Tuto službu u nás nelze objednat samostatně.

Starý spotřebič odvezeme za těchto podmínek:

  • Spotřebič musí být vyčištěný.
  • Musí být odpojen od elektrické sítě.
  • Je nutné předem jej odpojit od přívodu vody a odpadu.
  • Lednice a mrazáky musí být odmraženy a vysušeny.
  • Pračky a myčky nádobí nesmí obsahovat zbytky vody.

Pokud spotřebič nesplňuje tyto podmínky, tak nelze odvoz spotřebiče uskutečnit!

Pro dodatečný odběr starého spotřebiče můžete využít  místa zpětného odběru na našich prodejnách a na sběrných místech společnosti ASEKOL a REMA, nebo si objednat přímo svoz formou bezplatných služeb „BUĎ LÍNÝ“ nebo „re:BALIK“.

1)Vzdálenost od prodejny počítáme dle mapových podkladů na stránkách Mapy.cz. V rámci výpočtu vzdálenosti nepřihlížíme k dopravě, avšak přihlížíme k aktuálním uzavírkám, které zohledňují podklady v době nákupu.

2)Expresní dopravu nabízíme pouze na vybraných prodejnách a dle kapacit dopravce. Negarantujeme možnost objednávky této služby.

Doprava za 1. uzamykatelné dveře

Nabízíte i dopravu zdarma?

Ano, dopravu zdarma Vám můžeme nabídnout na všechny výrobky kromě amerických lednic. Zboží Vám doručíme zdarma za 1. uzamykatelné dveře do 25 km od prodejny. V případě požadavku na dopravu za 1. uzamykatelné dveře nad 25 km Vám naúčtujeme 12 Kč za každý kilometr cesty k Vám nad vzdálenost 25 km od prodejny.1)

Co obsahuje tato služba?

Součástí této služby je pouze doručení zboží za 1. uzamykatelné dveře (nejčastěji vchodové dveře do domu). Součástí služby nejsou žádné další služby jako výnáška, rozbalení zboží, odvoz obalového materiálu a další. Proto doporučujeme využít Komfortní dopravy za 499 Kč, kde všechny tyto služby máte v ceně. 

Doručení a plánování dopravy

Jak dlouho trvá doručení zboží?

Běžně do dvou pracovních dnů od uskutečnění nákupu.

Je možné sjednat dopravu při nákupu na prodejně?

Ano, na prodejně jsme schopni vám nabídnout několik druhů dopravy dle Vašich požadavků. Nejčastěji zákazníkům doporučujeme naši Komfortní dopravu, která obsahuje dopravu, výnos, vybalení spotřebiče až k vám do bytu a také následný odvoz obalového materiálu. Dle typu výrobku jsme také schopni vám zajistit jeho základní připojení.

Je možné objednané zboží doručit přes víkend?

Ano, je to možné na vybrané velké spotřebiče, které máme k dispozici skladem, v případě výběru Komfortní dopravy a volných kapacit dopravce.

Je možné objednat Komfortní dopravu na konkrétní den (případně hodinu)?

Pokud je zboží skladem, tak v rámci Komfortní dopravy si můžete určit den doručení dle Vašeho přání. Na výběr máte také 2 časová okna, kde však není možnost zvolit konkrétní hodinu. Samozřejmě vždy hrajou roli volné kapacity našeho dopravce.

Kdy a jak mě bude kontaktovat dopravce ohledně času dovozu?

U Komfortní dopravy půl hodiny před doručením.

Převzetí zboží a případné komplikace

Musím mít u sebe, při přebírání produktu v rámci Komfortní dopravy, protokol nebo stačí jen účtenka?

Pro dopravce stačí pouze účtenka.

Je možné, aby zboží převzal někdo jiný, než ho zakoupil?

Ano, toto je možné, stačí aby se při přebírání dopravy zastupující osoba prokázala účtenkou.

Co dělat, když rozbalím výrobek a je poškozený? V případě, že obal nebyl poškozený nebo poškození nebylo před vybalením viditelné?

V tomto případě prosím kontaktujte naši infolinku telefonicky na čísle +420 210 326 000 nebo e-mailem na info@electroworld.cz. Pro urychlení vyřízení požadavku budeme vyžadovat kromě čísla objednávky také fotky poškození a případně i fotky obalového materiálu.

Co dělat, když rozbalím výrobek a chybí v něm příslušenství? V případě, že obal nebyl poškozený nebo nebylo viditelné předešlé rozbalení/otevření výrobku?

V tomto případě prosím kontaktujte naši infolinku telefonicky na čísle +420 210 326 000 nebo e-mailem na info@electroworld.cz. Pro urychlení vyřízení požadavku budeme požadovat kromě čísla objednávky, také přesný popis chybějícího příslušenství a případně sken stránky z manuálu, kde je přislušenství vyobrazeno nebo popsáno jako součást balení.

Extra služby při objednávce dopravy

Poskytujete při doručení televizorů i instalaci a montáž?

Tuto službu neposkytujeme. V rámci Komfortní dopravy vám nabízíme základní připojení a postavení spotřebiče na místo a ozkoušení.

Je možné objednat a zaplatit instalaci vestavného spotřebiče?

Tuto službu nabízíme pouze na vybraných prodejnách (v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Hradci Králové, Pardubicích, Karlových Varech a v Českých Budějovicích).

Lze odvést starý spotřebič v případě, že už mi byl doručen nový spotřebič?

Službu Odvoz starého spotřebiče nabízíme pouze zároveň s dopravou nového spotřebiče. Dodatečně tuto službu nelze nabídnout. Pro odběr starého spotřebiče můžete také využít  místa zpětného odběru na našich prodejnách a na sběrných místech společnosti ASEKOL a REMA, nebo si objednat přímo svoz formou bezplatných služeb „BUĎ LÍNÝ“ nebo „re:BALIK“.