Komfortní doprava

Objemné zboží dovezeme, rozbalíme i zapojíme

Chcete koupit objemnější spotřebič (pračku, ledničku, TV) a přemýšlíte, jak to udělat s dopravou? Vyřešíme za vás! Zboží zakoupené na kamenné prodejně dovezeme až k vám domů, vyneseme na místo určení, vybalíme, zapojíme a ještě po sobě uklidíme obalový materiál. V případě zájmu pak navíc zdarma odvezeme starý spotřebič.

Služba Komfortní dopravy zahrnuje:

  • dopravu spotřebiče z prodejny až k vám domů,
  • odnos spotřebiče na místo určení,
  • rozbalení spotřebiče,
  • umístění spotřebiče na předem připravené místo,
  • základní instalaci (připojení do elektrické sítě, napojení na vodu a odpad),
  • odvoz a likvidaci obalového materiálu,
  • odvoz starého spotřebiče (výměnou kus za kus)
     

Dopravce vám s předstihem zavolá, kdy zboží doveze – takže nečekané návštěvy se bát nemusíte. Než převezmete zboží a podepíšete přepravní protokol, doporučujeme pečlivě zkontrolovat, zda není obal poškozen. Případné poškození zaznamenejte při převzetí do přepravního protokolu a poté kontaktuje naši infolinku na čísle +420 210 012 444 nebo e-mailu info@electroworld.cz.

Cena služby: 599 Kč

Informace o karanténě

Službu Komfortní dopravy není možné poskytovat osobám nacházejícím se v karanténě. Objednávajícímu ani žádné z osob pobývajících v místě doručení nesmí být nařízena karanténa. V případě, že dojde ke změně a karanténa je nařízena až po objednávce služby (ale před doručením zboží), neprodleně nás o tom prosím informujte. V případě dodatečného vzniku karantény vám bude celá částka za službu Komfortní dopravy vrácena.

Kompletní ceník Komfortní dopravy

Komfortní doprava 599 Kč
Odvoz starého spotřebiče (výměnou kus za kus) zdarma
Odvoz druhého starého spotřebiče  199 Kč

Odvoz starého spotřebiče zdarma

Těšíte se na nový spotřebič, ale nevíte, kam s tím starým? Máme pro vás dobrou zprávu! V rámci služby Komfortní doprava vám starý spotřebič (podobného typu a využití) odvezeme zdarma. Máte-li k odvozu ještě další starý spotřebič navíc, je možné jej odvézt za poplatek 199 Kč.

Službu odvoz starého spotřebiče nabízíme vždy pouze jako součást dopravy nového spotřebiče. Tuto službu u nás nelze objednat samostatně.

Starý spotřebič odvezeme za těchto podmínek:

  • Spotřebič musí být vyčištěný.
  • Musí být odpojen od elektrické sítě.
  • Je nutné předem jej odpojit od přívodu vody a odpadu.
  • Lednice a mrazáky musí být odmraženy a vysušeny.
  • Pračky a myčky nádobí nesmějí obsahovat zbytky vody.

Pokud spotřebič nesplňuje tyto podmínky, nelze jeho odvoz uskutečnit.

Pro dodatečný odběr starého spotřebiče můžete využít místa zpětného odběru na našich prodejnách a na sběrných místech společnosti ASEKOL a REMA nebo si objednat přímo svoz formou bezplatných služeb „BUĎ LÍNÝ“ nebo „re:BALIK“.

Doprava za 1. uzamykatelné dveře

Nabízíte i dopravu zdarma?

Ano, dopravu zdarma Vám můžeme nabídnout na všechny výrobky kromě amerických lednic. Zboží Vám doručíme zdarma za 1. uzamykatelné dveře do 50 km od prodejny. V případě požadavku na dopravu nad 50 km od prodejny je nutné využít službu Komfortní doprava.1)

Co obsahuje tato služba?

Součástí této služby je pouze doručení zboží za 1. uzamykatelné dveře (nejčastěji vchodové dveře do domu). Součástí služby nejsou žádné další služby jako výnáška, rozbalení zboží, odvoz obalového materiálu a další. Proto doporučujeme využít Komfortní dopravy za 599 Kč, kde všechny tyto služby máte v ceně. 

1) Vzdálenost od prodejny počítáme dle mapových podkladů na stránkách Mapy.cz. V rámci výpočtu vzdálenosti nepřihlížíme k dopravě, avšak přihlížíme k aktuálním uzavírkám, které zohledňují podklady v době nákupu.

Doručení a plánování dopravy

Jak dlouho trvá doručení zboží?

Běžně do dvou pracovních dnů od uskutečnění nákupu.

Je možné sjednat dopravu při nákupu na prodejně?

Ano, na prodejně jsme schopni vám nabídnout několik druhů dopravy dle vašich požadavků. Nejčastěji zákazníkům doporučujeme naši Komfortní dopravu, která obsahuje dopravu, výnos, vybalení spotřebiče až k vám do bytu, odvoz obalového materiálu a také odvoz starého spotřebiče. Dle typu výrobku jsme také schopni vám zajistit jeho základní připojení.

Je možné objednané zboží doručit přes víkend?

Ano, je to možné na vybrané velké spotřebiče, které máme k dispozici skladem, v případě výběru Komfortní dopravy a volných kapacit dopravce.

Je možné objednat Komfortní dopravu na konkrétní den (případně hodinu)?

Pokud je zboží skladem, tak v rámci Komfortní dopravy si můžete určit den doručení dle Vašeho přání. Na výběr máte také 2 časová okna, kde však není možnost zvolit konkrétní hodinu. Samozřejmě vždy hrajou roli volné kapacity našeho dopravce.

Kdy a jak mě bude kontaktovat dopravce ohledně času dovozu?

U Komfortní dopravy půl hodiny před doručením.

Převzetí zboží a případné komplikace

Musím mít u sebe, při přebírání produktu v rámci Komfortní dopravy, protokol nebo stačí jen účtenka?

Pro dopravce stačí pouze účtenka.

Je možné, aby zboží převzal někdo jiný, než ho zakoupil?

Ano, toto je možné, stačí aby se při přebírání dopravy zastupující osoba prokázala účtenkou.

Co dělat, když rozbalím výrobek a je poškozený? V případě, že obal nebyl poškozený nebo poškození nebylo před vybalením viditelné?

V tomto případě prosím kontaktujte naši infolinku telefonicky na čísle +420 210 012 444 nebo e-mailem na info@electroworld.cz. Pro urychlení vyřízení požadavku budeme vyžadovat kromě čísla objednávky také fotky poškození a případně i fotky obalového materiálu.

Co dělat, když rozbalím výrobek a chybí v něm příslušenství? V případě, že obal nebyl poškozený nebo nebylo viditelné předešlé rozbalení/otevření výrobku?

V tomto případě prosím kontaktujte naši infolinku telefonicky na čísle +420 210 012 444 nebo e-mailem na info@electroworld.cz. Pro urychlení vyřízení požadavku budeme požadovat kromě čísla objednávky, také přesný popis chybějícího příslušenství a případně sken stránky z manuálu, kde je přislušenství vyobrazeno nebo popsáno jako součást balení.

Extra služby při objednávce dopravy

Poskytujete při doručení televizorů i instalaci a montáž?

Tuto službu neposkytujeme. V rámci Komfortní dopravy vám nabízíme základní připojení a postavení spotřebiče na místo a odzkoušení.

Je možné objednat a zaplatit instalaci vestavného spotřebiče?

Ano, tuto službu nabízíme na všech kamenných prodejnách.

Lze odvést starý spotřebič v případě, že už mi byl doručen nový spotřebič?

Službu Odvoz starého spotřebiče nabízíme pouze zároveň s dopravou nového spotřebiče. Dodatečně tuto službu nelze nabídnout. Pro odběr starého spotřebiče můžete také využít místa zpětného odběru na našich prodejnách a na sběrných místech společnosti ASEKOL a REMA, nebo si objednat přímo svoz formou bezplatných služeb „BUĎ LÍNÝ“ nebo „re:BALIK“.

1) Vzdálenost od prodejny počítáme dle mapových podkladů na stránkách Mapy.cz. V rámci výpočtu vzdálenosti nepřihlížíme k dopravě, avšak přihlížíme k aktuálním uzavírkám, které zohledňují podklady v době nákupu.