Výhody Věrnostní karty
Výhody Věrnostní karty
Čím víc nakoupíte, tím víc získáte
S Věrnostní kartou Electro World získáte přístup k zajímavým slevám, dostanete procenta zpět z každého nákupu a otevře se vám příležitost čerpat z celé řady dalších výhod. Stačí vyplnit krátký formulář a můžete nakupovat výhodněji!
- Věrnostní ceny s výhodnou slevou
- Reklamace z pohodlí domova
- Procento zpět na Věrnostní účet
- Okamžitá výměna zboží do 1.000 Kč
- Výměna nebo vrácení nevhodného produktu
- Elektronická archivace účtenek
Výhodné Věrnostní ceny exkluzivně jen pro držitele našich karet
Jakmile se stanete majitelem naší Věrnostní karty, okamžitě můžete nakoupit vybrané produkty s výraznými slevami.
Nákup v kamenné prodejně
Pro nákup zboží za Věrnostní cenu na kamenné prodejně předložte svou Věrnostní kartu ještě před začátkem nákupu, aby vám mohla být sleva řádně zaúčtována.
Nákup v e-shopu
Pro nákup zboží za Věrnostní cenu v našem e-shopu stačí být v době nákupu přihlášen na účtu s přiřazenou Věrnostní kartou.
Co je dobré vědět:
- Věrnostní kartu můžete zaregistrovat i těsně před nákupem.
- Věrnostní cena zboží není zpětně vymahatelná.
- Věrnostní cena je identická pro všechny úrovně Věrnostní karty.
- Z nákupu zboží za Věrnostní cenu vám načítáme také body na Věrnostní účet.
- Připočítání bodů na Věrnostní účet se řídí úrovní karty (od 1 % do 3 %).
Kdy nemáte nárok na zboží za Věrnostní cenu:
- Pokud předložíte Věrnostní kartu po ukončení nákupu.
- Pokud nejste nebo se nechcete stát vlastníkem Věrnostní karty.
Reklamace z pohodlí domova – vše vyřešíme za vás
Ušetřete čas a nervy při reklamaci velkých spotřebičů. Nemusíte hledat účtenku, číslo na servis ani jezdit na prodejnu. Stačí zavolat na infolinku +420 210 012 444 a my vše vyřídíme za vás.
Pro zpracování reklamace od vás budeme potřebovat:
- číslo Věrnostní karty, se kterou byl výrobek zakoupený,
- identifikaci výrobku (model a sériové číslo),
- datum nákupu (stačí přibližný),
- popis závady výrobku,
- ověříme si také vaše kontaktní informace.
Služba se vztahuje na pračky a sušičky (i kombinované), všechny chladničky a mrazničky, myčky nádobí, všechny vestavné spotřebiče, sporáky, digestoře, vinotéky a výrobníky ledu.
Podrobné podmínky této služby naleznete zde.
Procento zpět na Věrnostní účet za každý nákup
S naší Věrnostní kartou získáte automaticky za každý nákup procento z jeho hodnoty zpět ve formě bodů (1 bod = 1 Kč). Za tyto body následně dostanete odpovídající slevu při dalším nákupu. Čím víc nakoupíte, tím větší slevu získáte!
Pro nabití bodů na váš Věrnostní účet je třeba:
- předložit vaši Věrnostní kartu ještě před začátkem nákupu.
- Co je dobré vědět:
- Pro zákazníky, kteří nakupují častěji, procento odměny navýšíme až na 3%.
- Uplatnit body můžete vždy na další nákup.
- Body mají vždy platnost 12 měsíců od konkrétního nákupu.
- Body sbíráte i z nákupů, na který uplatňujete slevu.
- Jak kontrolovat počet bodů na Vašem účtu se dozvíte zde.
Podrobné podmínky této služby naleznete zde
Okamžitá výměna zboží do 1 000 Kč
Přestal vám fungovat fén, holicí strojek, rychlovarná konvice nebo jiný předmět denní potřeby? U nás nemusíte čekat až 30 dnů na vyřízení záruční reklamace. Všem majitelům Věrnostní karty totiž zboží do 1 000 Kč se záruční vadou vyměníme okamžitě za nové.
Službu Okamžité výměny můžete uplatnit:
- Osobně v kterékoliv kamenné prodejně sítě Electro World.
- U produktů, jejichž prodejní cena je do 1 000 Kč (včetně).
- Nabídka se vztahuje na produkty zakoupené v kamenných prodejnách i e-shopu.
- Službu lze uplatnit do 24 měsíců od zakoupení produktu.
- Služba je určena pouze vlastníkům Věrnostní karty Electro World.
- Služba se nevztahuje na zboží, které zákazník obdrží jako dárek nebo má hodnotu na prodejnám dokladu do 1 Kč.
Podrobné podmínky této služby naleznete zde.
Výměna nevhodného produktu i při nákupu v kamenné prodejně
Rádi si zboží fyzicky prohlédnete a poradíte se s profesionálem, ale nákup pak raději provedete přes internet, abyste měli právo výrobek do 14 dnů vrátit? S naší Věrnostní kartou můžete zboží vrátit do 14 dnů bez udání důvodu, i když ho koupíte v kamenné prodejně. U nás se špatně zvoleného výrobku bát nemusíte!
Abychom vám mohli nevhodný produkt vyměnit, je třeba dodržet následující:
- Produkt musí být funkční a nepoužitý.
- Musíte dodat kompletní nepoškozené originální balení výrobku a příslušenství (včetně návodu k obsluze).
- Musíte předložit Věrnostní kartu Electro World nebo prodejní doklad vedený na majitele Věrnostní karty.
- Nabízíme vám možnost výměny za jakýkoliv jiný produkt
- Pokud bude nový produkt levnější, vrátíme vám rozdíl ceny.
- V případě, že si vyberete dražší produkt, rozdíl uhradíte vy.
- Pokud si žádný náhradní produkt nevyberete, vrátíme vám cenu výrobku v plné výši.
Podrobné podmínky této služby naleznete zde.
Elektronická archivace účtenek
Už si nemusíte schovávat papírové účtenky pro případ pozdější reklamace. Stačí se při nákupu zboží prokázat Věrnostní kartou a my vám účtenku uložíme do elektronického archivu. V případě reklamace pak jednoduše předložíte svou Věrnostní kartu a my Vaši účtenku vyhledáme.