Reklamace z pohodlí domova podrobné podmínky

Reklamace z pohodlí domova

Bezplatná služba automaticky dostupná pro všechny vlastníky Věrnostní karty Electro World. Služba se týká vad, na které se vztahuje zákonná záruka dle platného občanského zákoníku a v souladu se záručními podmínkami definovanými výrobcem u produktů vybraných kategorií. Odpovědnost prodávajícího za vady v rozsahu daném platnou právní úpravou není touto službou dotčena, služba Reklamace z pohodlí domova představuje její rozšíření za podmínek a v rozsahu jak je zde uvedeno.

Službu lze uplatnit na zboží z vybraných kategorií zakoupené ve všech kamenných prodejnách Electro World nebo na e-shopu www.electroworld.cz. Službu je možné využít na produkty zakoupené po registraci do programu Věrnostního klubu Electro World (včetně výrobků zakoupených v den registrace) a u jejichž koupě se zákazník prokázal Věrnostní kartou Electro World.

Možnost využít tuto službu má zákazník na produkt z vybraných kategorií do 24 měsíců od data převzetí zboží. Službu lze uplatnit pouze kontaktováním infolinky Electro World, která dále zpracovává reklamaci na základě platného Reklamačního řádu Electro World. Při uplatnění služby je nutné prokázat se číslem Věrnostní karty Electro World, případně číslem virtuální karty vytvořené na e-shopu a sdělit informace nutné ke zpracování reklamace.

Potvrzení o nahlášení reklamace („Reklamační protokol“) se zavazuje Electro World s.r.o. odeslat zákazníkovi nejpozději v následující pracovní den od nahlášení reklamace po dodání kompletních informací nutných ke zpracování reklamace. Po nahlášení reklamace na infolinku Electro World bude zákazník bezodkladně kontaktován ze strany servisního partnera Electro World s.r.o. se kterým domluví termín návštěvy servisního technika. Další průběh reklamačního řízení podléhá Reklamačnímu řádu firmy Electro World s.r.o..

Informace nutné ke zpracování reklamace:

  • Číslo Věrnostní karty Electro World se kterou byl produkt zakoupený
  • Informace nutné k identifikaci výrobku (model výrobku a sériové číslo)
  • Datum nákupu výrobku (postačí přibližné datum)
  • Popis závady výrobku
  • Kontaktní informace zákazníka (telefonní číslo, e-mail a adresu)

Vybrané kategorie zboží s možností využítí služby Reklamace z pohodlí domova:

  • Pračky
  • Pračky se sušičkou
  • Sušičky prádla
  • Kombinované chladničky
  • Americké chladničky
  • Jednodveřové chladničky
  • Vestavné chladničky
  • Vinotéky
  • Skříňové mrazničky
  • Truhlicové mrazničky
  • Vestavné mrazničky