Aktuální informace k provozu bývalých prodejen K+B Expert

Vážení zákazníci, k 1. 4. 2021 jsme přebrali 21 prodejen společnosti K+B Expert, které do 31. 3. 2021 fungovaly pod značkou Expert Elektro. Více informací, které se týkají změn souvisejících s provozem těchto prodejen, najdete níže. Omlouváme se za případné komplikace, ale věříme, že všechny tyto změny budou pro vás jako zákazníky pouze pozitivní.

{accordeon Obecné informace}

Konkrétně jakých prodejen Expert Elektro se tyto změny týkají?

Změna vlastníka se týká těchto 21 prodejen:

 - Expert Elektro Praha 9, Vysočanská 382, Obchodní centrum Billa-Prosek
 - Expert Elektro Česká Lípa, Mimoňská 3091 (areál Kaufland)
 - Expert Elektro Kolín, Benešova 1003 (areál Kaufland)
 - Expert Elektro Blansko, Na Řadech 1 (areál Kaufland)
 - Expert Elektro Pardubice, Polabiny Bělehradská 677 (u Kauflandu)
 - Expert Elektro Hodonín, Dvořákova 6/4115, Nákupní centrum Cukrovar (areál Kaufland)
 - Expert Elektro Louny, ul. Václava Majera 2897 (areál Kaufland)
 - Expert Elektro Chomutov, Obchodní zóna 268 (u Kauflandu)
 - Expert Elektro České Budějovice, Průběžná 2672/8
 - Expert Elektro Meclov, Mračnice 185
 - Expert Elektro Ústí nad Labem, Tyršova 885 - Nákupní park
 - Expert Elektro Příbram, Brodská 601
 - Expert Elektro Plzeň, Nákupní Centrum Area Bory, Sukova 23 (areál Kaufland)
 - Expert Elektro Teplice, Masarykova třída 1951
 - Expert Elektro Šumperk, Vítězná 3188/9, (areál Kaufland)
 - Expert Elektro Jihlava, Romana Havelky (areál Kaufland+Baumax)
 - Expert Elektro Jičín, Hradecká 1124
 - Expert Elektro Sokolov, Marie Majerové (areál Tesco)
 - Expert Elektro Český Krumlov, Urbinská 237
 - Expert Elektro Litvínov, U Autodílen 2205 (nákupní centrum u Lidl)
 - Expert Elektro Mladá Boleslav, Jičínská 1349 (areál Intersparu)

Kdy k této změně došlo?

Ke změně vlastníka prodejen K+B Expert došlo 1. 4. 2021.

Jak se tyto změny dotknou zákazníků?

Chceme, abyste jako zákazníci pocítili tyto změny v nejmenší možné míře. Budeme se snažit nabídnout vám minimálně stejný komfort a servis, který jste mohli zažít v prodejnách Expert Elektro. Přínosem pro vás určitě bude rozšířené portfolio zboží nejrůznějších značek a také široká nabídka našich služeb. Můžete se také v prodejnách těšit na spoustu nových služeb.

Zůstala nějaká z prodejen K+B Expert zavřená i po 1. 4. 2021?

Ano, u jedné prodejny, a to konkrétně v Mladé Boleslavi, v ulici Jičínská 1349, jsme zhodnotili, že nemá smysl ji pod značkou Electro World opět otevírat, protože naše stávající prodejna Electro World sídlí ve stejné ulici. Rádi všechny původní zákazníky přivítáme v prodejně Electro World Mladá Boleslav u Olympie, na adrese Jičínská 1.

Kam se mohu obrátit, pokud jsem měl v této prodejně reklamaci k vyzvednutí před 31. 3. 2021?

Veškeré reklamace, které nebyly vyzvednuty před datem 31. 3. 2021, budou k dispozici ve stávající prodejně Electro World Mladá Boleslav u Olympie, na adrese Jičínská 1.

Budou se prodejny K+B Expert (Expert Elektro) přejmenovávat na Electro World? 

Ano, k přejmenování prodejen a změně značky došlo v průběhu měsíce dubna. Aktuálně napočítáte v České republice celkem 39 prodejen pod značkou a logem Electro World.

{/accordeon}

{accordeon Znovuotevření prodejen (od 10. 5. 2021)}

V jakém režimu jsou nyní otevřeny původni prodejny společnosti K+B Expert (Expert Elektro)?

Od 10. 5. 2021 jsou prodejny opět otevřeny ve standardním režimu. Při návštěve prodejen prosíme pouze o sledování maximální kapacity osob uvnitř prodejny, kterou najdete u vchodu a východu prodejny. Při naplnění maximální kapacity osob uvnitř prodejny se prosím řiďte pokyny našich pracovníků.

Které konkrétní prodejny jsou opět otevřeny od 10. 5. 2021?

Opětovné otevření se konkrétně týká těchto prodejen:

 - Expert Elektro Praha 9, Vysočanská 382, Obchodní centrum Billa-Prosek
 - Expert Elektro Česká Lípa, Mimoňská 3091 (areál Kaufland)
 - Expert Elektro Kolín, Benešova 1003 (areál Kaufland)
 - Expert Elektro Blansko, Na Řadech 1 (areál Kaufland)
 - Expert Elektro Pardubice, Polabiny Bělehradská 677 (u Kauflandu)
 - Expert Elektro Hodonín, Dvořákova 6/4115, Nákupní centrum Cukrovar (areál Kaufland)
 - Expert Elektro Louny, ul. Václava Majera 2897 (areál Kaufland)
 - Expert Elektro Chomutov, Obchodní zóna 268 (u Kauflandu)
 - Expert Elektro České Budějovice, Průběžná 2672/8
 - Expert Elektro Meclov, Mračnice 185
 - Expert Elektro Ústí nad Labem, Tyršova 885 - Nákupní park
 - Expert Elektro Příbram, Brodská 601
 - Expert Elektro Plzeň, Nákupní Centrum Area Bory, Sukova 23 (areál Kaufland)
 - Expert Elektro Teplice, Masarykova třída 1951
 - Expert Elektro Šumperk, Vítězná 3188/9, (areál Kaufland)
 - Expert Elektro Jihlava, Romana Havelky (areál Kaufland+Baumax)
 - Expert Elektro Jičín, Hradecká 1124
 - Expert Elektro Sokolov, Marie Majerové (areál Tesco)
 - Expert Elektro Český Krumlov, Urbinská 237
 - Expert Elektro Litvínov, U Autodílen 2205 (nákupní centrum u Lidl)
 - Expert Elektro Mladá Boleslav, Jičínská 1349 (areál Intersparu) - zůstává uzavřena

{/accordeon}

{accordeon Reklamace a odstoupení od kupní smlouvy}

Mohu produkt zakoupený v prodejně K+B expert reklamovat v prodejně Electro World?

Ano, od 1. 4. 2021 můžete uplatnit vaši reklamaci produktů zakoupených v prodejnách K+B Elektro ve všech prodejnách Electro World. Samozřejmě je nutné se prokázat účtenkou nebo fakturou, kde v hlavičce bude jako prodejce společnost K+B Elektro a zboží musí být stále v platné záruce.

Mohu produkt zakoupený v e-shopu expert.cz vyreklamovat v prodejnách Electro World?

Bohužel reklamaci těchto produktů v našich prodejnách nenabízíme.

Je možné odstoupit od kupní smlouvy v případě 3x stejné či 4x rozdílné závady u zboží zakoupeného v původní prodejně K+B Expert?

Ano, pokud servis uzná, že máte na tento typ odstoupení od smlouvy nárok a vaše zboží bude mít účtenku nebo fakturu, kde v hlavičce bude prodejce K+B Elektro, tak váš požadavek vyřešíme v kterékoliv z prodejen Electro World.

V prodejně K+B Expert jsem měl před 31. 3. 2021 zboží v reklamaci a nestihl jsem jej vyzvednout. Jak mám postupovat?

Navštivte nás na prodejně, kde byla reklamace uplatněna a prokažte se, prosím, reklamačním protokolem k danému produktu. Reklamovaný výrobek vám poté vydáme.

Jak mám postupovat, pokud nechci reklamaci řešit přímo v prodejně?

Zboží umožňujeme reklamovat také poštou. Pro řešení reklamace tímto způsobem zašlete zboží na jednu z prodejen, která je nejblíže vašemu bydlišti. Výrobek, prosím, zašlete společně s příslušenstvím, kopií dokladu o zakoupení, přesným a detailním popisem závady a kontaktními údaji včetně e-mailové adresy.

{/accordeon}

{accordeon Expertní výměna}

Co je služba Expertní výměna?

Službu Expertní výměny bylo možné zakoupit v prodejnách společnosti K+B Expert, které byly součástí prodejen Expert Elektro. V rámci této služby mají zákazníci nárok na okamžitou výměnu výrobků v hodnotě od 100 do 2 000 Kč při reklamaci během platné záruční lhůty. Výměnu výrobku lze využít pouze jednorázově a po jejím využití služba zaniká. Tato služba byla pouze pro fyzické osoby bez IČO.

Kdy lze službu Expertní výměny uplatnit?

Službu Expertní výměny lze uplatnit u všech výrobků, ke kterým si zákazník tuto příplatkovou službu zakoupil. Konkrétně se jedná o výrobky značek ECG, KB-Tech, Remington, Russell Hobbs v hodnotě od 100 do 2 000 Kč (s DPH) a vždy po celou dobu platné záruky (24 měsíců). Služba se vztahuje výhradně na záruční vady, tj. vady výrobku a materiálu, které brání řádnému užívání výrobku (nejde například zapnout, nemá signál, nehraje apod.). 

Kdy nelze službu Expertní výměny uplatnit?

Služba Expertní výměny se nevztahuje na mechanické poškození, běžné opotřebení, kosmetické vady (poškrábaný kryt apod.), které nemají vliv na funkčnost. Tuto službu také nelze uplatnit, pokud má výrobek porušené záruční pečetě nebo plomby, na výměnu spotřebního materiálu (jako například prázdného toneru v tiskárně) nebo pokud výrobek není používán v souladu s manuálem.

V jedné z původních prodejen K+B Expert jsem zakoupil službu Expertní výměny, můžu ji uplatnit i nyní v prodejnách Electro World?

Ano, tuto službu lze využít a uplatnit ve všech prodejnách Electro World, samozřejmě za splnění podmínek služby.

Kolikrát je možné učinit výměnu v rámci této služby?

Výměna výrobku v rámci služby Expertní výměny je pouze jednorázová.

Lze službu Expertní výměna zakoupit i po 1. 4. 2021?

Ne, tuto službu už nadále v našich prodejnách nenabízíme.

Jak budete postupovat v případě, pokud nebude k dispozici produkt na výměnu?

Pokud není k dispozici produkt na výměnu, tak od nás dostanete zpět peníze za váš výrobek v plné výši. Nárok na další využití služby tím končí.

{/accordeon}

{accordeon Dárkové karty Expert Elektro}

Bude možné v prodejně Electro World uhradit zboží pomocí Dárkového poukazu Expert?

Ano, Dárkové karty Expert Elektro zakoupené v prodejnách společnosti K+B Expert (v síti Expert Elektro) příjímame ve všech prodejnách Electro World. Dárkové karty mají totožnou platnost, tedy 12 měsíců od jejich zakoupení, a samozřejmě z nich budete moci čerpat zbývající hodnotu, kterou měl poukaz k 31. 3. 2021.

Jak mám postupovat v případě, že kvůli uzavření prodejen mi vypršela před 31. 3. 2021 platnost původní Dárkové karty Expert Elektro zakoupené v síti prodejen K+B Expert?

Pokud vypršela platnost vaší Dárkové karty Expert Elektro před 31. 3. 2021, tak vám bohužel nedokážeme nijak vyjít vstříc. Pro případné řešení této situace doporučujeme kontaktovat původního prodejce.

Jak mám postupovat v případě, že kvůli uzavření prodejen mi vypršela po 1. 4. 2021 platnost původní Dárkové karty Expert Elektro zakoupené v síti prodejen K+B Expert?

Pokud vypršela platnost vaší Dárkové karty Expert Elektro po 1. 4. 2021, tak se prosím obraťte na naši infolinku na telefonním čísle +420 210 012 444 nebo na e-mailu info@electroworld.cz, kde prověříme, jaké možnosti řešení vám můžeme nabídnout. 

Je možné v prodejnách Electro World hradit nákup pomocí Dárkového poukazu Expert zakoupeného u jiného partnera než K+B Elektro?

Ne, tuto možnost nenabízíme. V našich prodejnách lze nákup v tomto případě hradit pouze Dárkovou kartou Expert Elektro zakoupenou v prodejnách společnosti K+B Expert (v síti Expert Elektro).

Je možné uplatnit pouze část Dárkové karty Expert Elektro?

Ano, lze uhradit pouze část nákupu. Je však nutné myslet na to, že platnost karty je stále původní, a to 12 měsíců od data nákupu.

Platí mi datum původní platnosti dárkového poukazu Expert?

Ano, Dárková karta Expert Elektro má původní platnost, a to 12 měsíců od jejího zakoupení.

Je možné hradit pomocí dárkového poukazu Expert i zboží zakoupené v e-shopu Electroworld.cz?

Přímo v e-shopu Dárkovou kartou Expert Elektro nezaplatíte, ale pokud si zboží rezervujete v prodejně, nebo si vyberete v objednávce ve způsobu doručení možnost „Osobní odběr v prodejně“ a vyberete si „Platba v prodejně – při vyzvednutí zboží“, tak při vyzvednutí zboží v prodejně lze hradit i touto kartou. Musí se jednat o kartu zakoupenou v prodejnách společnosti K+B Expert (v síti Expert Elektro).

Jak ověřím, zda můj původní dárkový poukaz byl zakoupený v síti K+B Elektro a je nyní platný v prodejnách Electro World?

Na zadní straně poukazu máte vytištěný údaj u jaké společnosti byla Dárková karta Expert Elektro zakoupena. V prodejnách Electro World platí pouze poukazy zakoupené v prodejnách společnosti K+B Expert (v síti Expert Elektro).

Více informací o možnosti využití Dárkových karet a poukazů Electro World.

{/accordeon}

{accordeon Expert klub karta}

Je možné využít body z Věrnostní karty klubu Expert v prodejnách Electro World?

Využití bodů z Věrnostní karty klubu Expert není možné. Doporučujeme vám zaregistrovat si Věrnostní kartu Electro World, která vám nabídne mnohem více výhod. Pokud se zaregistrujete jako původní majitel karty klubu Expert, tak vám navíc jako uvítací dárek dáme 100 bodů na další nákup. Body se rovnají 100 Kč slevě a to jak při nákupu v e-shopu, tak ve všech prodejnách Electro World.

Jak mám postupovat, pokud chci uvítací dárek 100 bodů?

Pokud jste již vlastníky, nebo si zaregistrujete novou Věrnostní kartu Electro World, pošlete nám e-mail na info@electroworld.cz, číslo původní karty Expert klubu a také číslo nové Věrnostní karty Electro World (případně e-mail, ke kterému jste si kartu registrovali). Ke každému číslu Expert klub karty umožňujeme získat uvítací dárek 100 bodů pouze jednorázově. Od vaší žádosti obdržíte body nejpozději do 5 pracovních dnů.

Jaká je maximální lhůta pro získání uvítacího dárku 100 bodů při registraci Věrnostní karty Electro World?

Uvítací body jako dárek nabízíme do 31. 12. 2021.

Jaké výhody nabízí Electro World Věrnostní karta?

S Věrnostní kartou Electro World například ušetříte hned dvakrát. Vybrané zboží nakoupíte za speciální nižší Věrnostní ceny a za každou transakci dostanete procenta zpět jako příspěvek na další nákup. Uschováme také všechny vaše účtenky za nákupy v našem elektronickém archivu nebo zajistíme, že pokud si u nás koupíte zboží do 1 000 Kč, nebudete muset čekat 30 dnů na jeho reklamaci, ale dostanete nové zboží ihned. Všechny výhody najdete zde.

Jak poznám, že mi body byly připsány? Budete mě informovat e-mailem nebo SMS?

O připsání bodů nebudete informováni. Můžeme vás ale ubezpečit, že nejpozději do 5 pracovních se na vaší Věrnostní kartě body objeví. Samozřejmě stav svého bodového konta máte možnost sledovat i po přihlášení do naší aplikace Electro World Smart App (zařízení s operačním systémem Android nebo iOS), případně v našem e-shopu v sekci Moje Věrnostní karta

Více informací k Věrnostní kartě Electro World.

{/accordeon}

{accordeon Splátkový prodej}

Zakoupil jsem zboží na splátky na prodejně K+B Elektro a potřebuji zjistit detaily o splátkách nebo provést změny na úvěrové smlouvě. Jak mám postupovat?

Kontaktujte prosím poskytovatele, přes kterého jste si splátky sjednával. V případě K+B Elektro prodejen se mohlo jednat buď o splátkovou společnost Essox s.r.o. (infolinka +420 389 010 422, e-mail: zakaznickyservis@essox.cz), nebo Hello Bank (infolinka +420 257 080 080, e-mail: hellobank@hellobank.cz). 

{/accordeon}

{accordeon Pojištění náhodného poškození}

Chci řešit pojistnou událost na zboži zakoupeném v prodejně K+B Expert před 31. 3. 2021. Jak mám postupovat?

Veškeré pojistné události k produktům zakoupeným s touto službou na prodejnách společnosti K+B Expert (v síti Expert Elektro) prosím hlaste vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz, nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868. Tuto službu a s ní spojené náhrady a řešení zastřešuje společnost Allianz-assistance.

V rámci řádné reklamace během prvních 24 měsíců záruční lhůty jsem odstoupil od kupní smlouvy, ale měl jsem navíc zakoupenou službu pojištění náhodného poškození. Jak mám postupovat ohledně vrácení částky za tuto službu?

V případě odstoupení od kupní smlouvy během prvních 24 měsíců záruční lhůty a nečerpání pojistky, máte nárok na vrácení částky pojistného v plné hodnotě. Dobropis vám vystavíme a částku za zboží vrátíme přímo v jakékoliv naší prodejně na základě uznaného odstoupení od kupní smlouvy servisem. Ohledně vrácení částky za pojistné poté kontaktujte přímo společnost Allianz-assistance na e-mailu property@allianz-assistance.cz a přiložte pojistnou smlouvu a námi vystavený dobropis ke zboží.

{/accordeon}

{accordeon Prodloužená záruka / Prodloužená záruka VIP}

Chci řešit reklamaci v rámci prodloužené záruky, nebo prodloužené záruky VIP na zboži zakoupeném v prodejně K+B Expert před 31. 3. 2021. Jak mám postupovat?

Veškeré reklamace v rámci prodloužené záruky k produktům zakoupeným s touto službou na prodejnách společnosti K+B Expert (v síti Expert Elektro) prosím hlaste vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868. Tuto službu a s ní spojené náhrady a řešení zastřešuje společnost Allianz-assistance.

V rámci reklamace během prvních 24 měsíců záruční lhůty jsem odstoupil od kupní smlouvy, ale měl jsem navíc zakoupenou službu prodloužené záruky. Jak mám postupovat ohledně vrácení častky za tuto službu?

V případě odstoupení od kupní smlouvy během prvních 24 měsíců záruční lhůty a nečerpání možností služby prodloužené záruky, máte nárok na vrácení částky zaplacené za tuto službu v plné hodnotě. Dobropis vám vystavíme a částku za zboží vrátíme přímo v jakékoliv naší prodejně na základě uznaného odstoupení od kupní smlouvy servisem. Ohledně vrácení částky za službu prodloužené záruky poté kontaktujte přímo společnost Allianz-assistance na e-mailu property@allianz-assistance.cz a přiložte smlouvu o prodloužené záruce a námi vystavený dobropis ke zboží.

{/accordeon}

{accordeon Ostatní informace}

Nenašli jste odpověď na vaši otázku?

Obraťte se, prosím, na e-mail info@electroworld.cz nebo infolinku +420 210 012 444, kde vám na ni odpovíme.

{/accordeon}

Aktualizace stránky: 10. 5. 2021