Prioritní servis a instalace na Samsung prémiové spotřebiče

Zakupte si prémiový domácí spotřebič Samsung, odborníci Vám ho dovezou a odborně nainstalují nebo ho v případě problému profesionální tým opraví do 48 hodin.

Prioritní servis a instalace na Samsung prémiové spotřebiče

Prioritní servis

Už nemusíte Váš spotřebič složitě dopravovat do servisu a čekat týdny, než jej opravíme. Zákazník s prémiovým spotřebičem, zakoupeným v ČR a SR, může využít prioritního servisu, kdy Váš spotřebič přijedeme opravit přímo k Vám domů. Pokud nebude možné Vaš spotřebič opravit přímo na místě a oprava by trvala déle než 48 hodin běží od následujícího pracovního dne od Vámi nahlášené žádosti o servis na vyhrazené infolince 800 700 030 obdržíte od nás malý dárek jako kompenzaci za způsobené komplikace.

Prémiová instalace

Při zakoupení prémiového produktu Samsung na našich prodejnách můžete využít služeb prémiové instalace přímo od odborníku ze společnosti Samsung. Je to jednoduché, stačí zavolat na tel. 800 700 030, tam nahlásit vše potřebné nebo kontaktovat našeho prodejce, který to udělá za Vás. Prémiová instalace zahrnuje:

  • Komfortní dovoz zakoupeného spotřebiče
  • Kompletní instalaci
  • Nabídku příslušenství
  • Odvoz starého spotřebiče
  • Úklid obalových materiálů
  • Orintační prezentaci funkcí výrobku vč. tipů pro jeho údržbu.

Služba Moje Samsung domácnost Instalace a Prioritní Servis platí pro zařízení zakoupená koncovým zákazníkem v oficiální distribuční síti České a Slovenské republiky (zastoupené Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.) a ve vybraných maloobchodních sítích. Bližší informace obdržíte na 800 700 030. 

 

 

Publikováno: 07. 02. 2018

Zpět na akce

Přečtěte si také

Související akce

Nahoru