Prémiový servis k telefonům Samsung Galaxy řady S

Zakupte si mobilní telefon Samsung Galaxy řady S a v případě problému využijte prémiových servisních služeb.

Prémiový servis k telefonům Samsung Galaxy řady S

Prémiový servis Moje Galaxy je služba pro majitele telefonů Samsung Galaxy. Dokážeme vám poradit s každým technickým dotazem, zajistit vyzvednutí vašeho poškozeného telefonu či zapůjčení náhradního. Zajistíme vám opravu v minimálním čase a pouze za použití originálních náhradních dílů. Platí pro modely Samsung Galaxy S10e / S10 / S10+, S9 / S9+, / Note9, S8 / S8+ nebo Note8.

Infolinka

Potřebujete poradit s nastavením nebo máte technický problém? Zavolejte na speciální Infolinku Moje Galaxy, kde budete ihned spojeni s naším agentem. Ať už jde o radu či reklamaci, rádi vám pomůžeme.

Tel. 800 665 377 (Po-So 8:00-20:00, Ne 8:00 - 18:00)

Záruční opravy - osobní vyzvednutí

Nefunguje váš Galaxy tak, jak by měl? Nemáte čas jet do servisu? Využijte možnost dopravy vašeho telefonu do servisu a zpět!

  1. Zavolejte na Infolinku Moje Galaxy 800 665 377 a zaregistrujte svůj požadavek.
  2. Ta Vás kontaktuje pro upřesnění místa a času předání vašeho porouchaného telefonu.
  3. Předáte řidiči rozbitý telefon, který ho odveze na diagnostiku a Vám po dobu opravy nabídne k zapůjčení náhradní.
  4. Ihned po ukončení opravy s vámi dispečer domluví místo a čas předání opraveného telefonu a vyzvednutí zapůjčeného zařízení.

 

Kompletní info se dozvíte na stránkách výrobce.

Publikováno: 22. 03. 2019

Související akce

Nahoru