FAQ - Nejčastější dotazy

Přihlášení a registrace

Jak se mohu zaregistrovat na vašich webových stránkách?

Je to možné přímo při vytváření vaší objednávky nebo také v registračním formuláři

Jak se mohu přihlásit, když jsem zapomněl heslo do e-shopu?

Na této stránce zadejte e-mailovou adresu, pod kterou jste se registrovali na našich stránkách. Po vyplnění klikněte na tlačítko „Chci nové heslo“. Následně obdržíte do vaší e-mailové schránky odkaz pro změnu hesla. Pro možnost vygenerování nového hesla je potřeba být odhlášený ze svého stávajícího účtu.

Jak si můžu změnit heslo pro přihlášení do e-shopu?

Změnit heslo lze po přihlášení v sekci Osobní údaje (po rozkliknutí svého jména v pravém horním rohu webových stránek), kde kliknete na tlačítko „Změna hesla“. Zadáte své současné heslo, vámi zvolené nové heslo, které musíte vyplnit dvakrát pro ověření.

Jak si mohu změnit nebo aktualizovat osobní údaje na mém účtu?

Aktualizovat nebo změnit vaše údaje lze po přihlášení v sekci Osobní údaje (po rozkliknutí svého jména v pravém horním rohu webových stránek), kde můžete změnit jméno, příjmení, telefonní číslo, adresu a případně firemní údaje.

Jak mohu ze svého účtu odstranit firemní údaje?

Po přihlášení v sekci Osobní údaje (po rozkliknutí svého jména v pravém horním rohu webových stránek) stačí odškrtnout políčko v části „Firemní údaje“ a poté kliknout na tlačítko „Uložit změny“.

Objednávka v e-shopu

Je možné vytvořit objednávku v e-shopu bez registrace nebo bez přihlášení?

Ano, je možné vytvořit objednávku bez registrace nebo bez přihlášení. Avšak z důvodu doručení samotné zásilky a informacím ohledně stavu objednávky je potřeba vaše osobní údaje vyplnit v posledním kroku objednávky.

Jak si mohu zboží zarezervovat pro odběr na vaší prodejně?

Najděte na našem webu vámi vybraný produkt, rozklikněte si jeho detail a poté klikněte na tlačítko „Rezervovat v prodejně“. Musíte si vybrat prodejnu na které chcete produkt vyzvednout a poté vyplnit jméno, přijmení, telefonní číslo a e-mailovou adresu, kam vám dorazí notifikace ohledně přijetí objednávky. Poté jen vyčkejte na potvrzení mailovou nebo SMS formou, že objednávka je připravena k vyzvednutí. Faktura poté dorazí na vámi vyplněný e-mail.

Na jakou dobu mi zboží rezervujete?

Zboží ve vámi vybrané prodejně máte zarezervované od potvrzení dostupnosti (SMS nebo e-mail, že je zboží připraveno) po dobu dobu následujících 24 hodin.

Jak postupovat, pokud chci mít zboží rezervované po delší dobu než 24 hodin?

Pokud víte, že vám nepostačí k vyzvednutí standardní lhůta 24 hodin, tak nás prosím kontaktujte na e-mailu info@electroworld.cz nebo na telefonním čísle 210 012 444. Pro urychlení vašeho požadavku si nachystejte číslo rezervace nebo objednávky.

Proč při rezervaci zboží nemohu zadat slevový kód nebo firemní údaje?

Rezervace je zrychlená a pohodlnější forma objednávky, kdy je potřeba vyplnit pouze minimum údajů. Pokud chcete mít v objednávce vyplněné firemní údaje nebo využít slevový kód, tak prosím projděte všechny kroky standardní objednávky pomocí tlačítka „Vložit do košíku“.

Jaké možnosti platby mám při rezervaci objednávky?

Při vytváření rezervace je možné zaplatit online pomocí metody Google Pay. Ostatní možnosti platby (hotově, kartou, na splátky nebo například dárkovým poukazem) vám budou umožněny až při vyzvednutí zboží v prodejně. Pokud chcete mít vyřešenou úhradu zboží přímo v objednávce, tak prosím proveďte standardní objednávku pomocí tlačítka „Vložit do košíku“.

Doručení objednávky

Za jak dlouho mi doručíte zboží, které máte skladem?

O stavu objednávky vás budeme průběžně informovat pomocí SMS a e-mailu. Od předání zboží dopravci počítejte s doručením do 2 až 3 pracovních dnů. Délka doručení zboží se vždy liší dle aktuální situace a například během Vánočního období se může prodloužit.

Kdy bude k dispozici zboží, které není k dispozici skladem, ale lze objednat?

Orientační dodací lhůta u takového zboží 14 a více dnů. O přesnějším termínu dodání vás budeme informovat telefonicky nebo e-mailem po vytvoření objednávky na e-shopu. Případně nás prosím kontaktujte na e-mailu info@electroworld.cz nebo na telefonním čísle 210 012 444.

Moje objednávka byla expedována, kdy zboží obdržím?

V tomto případě doporučujeme sledovat zásilku na stránkách vámi zvolené přepravní společností. Odkaz ke sledování zásilky obdržíte v informačním e-mailu o expedici vaší objednávky. Zásilku je možné vždy sledovat až po pár hodinách od jejího zaregistrování do systému přepravce.

Mám možnost sledovat stav objednávky při doručení službou Komfortní doprava?

Ne, sledovat objednávku při využití služby Komfortní doprava není možné. Při tomto typu dopravy si vybíráte konkrétní termín doručení.

Reklamace zboží

Jak mohu zboží reklamovat?

Zakoupený produkt výrobek s dokladem o koupi přineste na kteroukoliv z našich kamenných prodejen. Pokud nechcete navštívit prodejnu nebo ji nemáte poblíž, tak máte možnost výrobek také zaslat na jednu z našich kamenných prodejen a balík označit nápisem reklamace. Výrobek prosím zašlete společně s příslušenstvím, kopií dokladu o zakoupení, přesným a detailním popisem závady a kontaktními údaji včetně e-mailové adresy.

Jak dlouho trvá reklamace zboží?

Na vyřešení reklamace máme ze zákona 30 dnů. Při řešení pojistné události je tato lhůta až 90 dnů. Jakmile ukončíme reklamaci, tak vás budeme informovat pomocí SMS. Více informací najdete v reklamačním řádu.

Jak mohu zjistit stav reklamovaného zboží?

Pokud jste zakoupený výrobek reklamovali v jedné z našich kamenných, tak se prosím obraťte přímo na tuto prodejnu. E-mailový kontakt naleznete na reklamačním protokolu v hlavičce. Pokud jste reklamované zboží odesílali do prodejny a nemáte k dispozici reklamační protokol, tak nás prosím kontaktujte na e-mailu info@electroworld.cz nebo na telefonním čísle 210 012 444. Pro urychlení vašeho požadavku si nachystejte číslo reklamace, které začíná písmenem R na reklamačním protokolu.

Jak postupovat v případě reklamace velkých spotřebičů jako pračka nebo televizor?

Reklamovat máte možnost přímo přes autorizovaný servis, čímž ušetřite svůj čas. Pokud chcete reklamovat přes nás, tak je třeba reklamaci hlásit na jedné z našich kamenných prodejen, kdy výrobek samozřejmě není třeba brát s sebou.

Jak mám postupovat, když jste mě informovali, že moje reklamace byla vyřízena?

Vzhledem k tomu, že existuje několik možností řešení reklamací, tak prosím postupujte dle informací v SMS nebo e-mailu, který jsme vám odeslali po vyřízení reklamace.

Poskytneme mi náhradní zboží během reklamace?

Ne, při reklamaci neposkytujeme náhradní výrobky.

Mohu zboží reklamovat i přímo v autorizovaném servise?

Ano, reklamaci v rámci standardní zákonné lhůty 24 měsíců, lze uplatnit i v autorizovaném servise dané značky. Kontaktní údaje na autorizované servisy najdete v sekci Servisní střediska na hlavní stránce našeho webu.

Kdo mi potvrdí záruční list?

Po předložení dokladu o koupi, vám bude záruční list potvrzen na kterékoliv z našich kamenných prodejen. Při případné reklamaci však není nutné předložit potvrzený záruční, ale stačí pouze doklad o koupi.

Vrácení zboží do 14 dnů

Jaké jsou podmínky odstoupení od smlouvy do 14 dnů?

Vrátit zboží, které bylo zakoupeno prostřednictvím e-shopu, můžete v kterékoliv kamenné prodejně. Jedná se o právo spotřebitele v souladu s § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, kdy můžete odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, pokud byl nákup realizován na dálku (například přes e-shop). Držitelům naší Věrnostní karty umožňujeme odstoupit od smlouvy do 14 dnů i v kamenné prodejně.

Mohu při odstoupení od smlouvy do 14 dnů vrátit zboží i poštou?

Ano, vrácení zboží poštou je také možné.

Jak mám postupovat při odstoupení od smlouvy do 14 dnů?

Při vrácení zboží do 14 dnů v kamenné prodejně vás provedeme celým procesem, zboží zkontrolujeme a vyplníme s vámi formulář. V případě vrácení zboží poštou, jej zašlete na na prodejnu Electro World, která se nachází nejblíže vašemu bydlišti. Na prodejnu zašlete nepoužívaný výrobek v původním nepoškozeném obalu s kompletním příslušenstvím a dokladem o zakoupení. K výrobku přiložte také vyplněný formulář

Kdy a jakým způsobem mi budou vráceny peníze při vrácení zboží do 14 dnů?

Při vrácení zboží přímo v kamenné prodejně vám částku vrátíme dle původního typu platby (hotovost, platba kartou, platba poukázkou, případně na bankovní účet). Při platbě kartou vracíme peníze zpět na kartu a to maximálně do 5 dnů. Při vrácení zboží poštou vracíme peníze na bankovní účet a to ve lhůtě do 14 dnů.

Komfortní doprava

Je možné objednat Komfortní dopravu na konkrétní den (případně hodinu)?

Pokud je zboží skladem, tak v rámci Komfortní dopravy si můžete určit den doručení dle Vašeho přání. Na výběr máte také 2 časová okna, kde však není možnost zvolit konkrétní hodinu. Samozřejmě vždy hrajou roli volné kapacity našeho dopravce.

Kdy a jak mě bude kontaktovat dopravce ohledně času dovozu?

U Komfortní dopravy půl hodiny před doručením.

Je možné objednané zboží doručit přes víkend?

Ano, je to možné na vybrané velké spotřebiče, které máme k dispozici skladem, v případě výběru Komfortní dopravy a volných kapacit dopravce.

Co potřebuji mít u sebe při přebírání zboží od dopravce?

Při přebírání zboží od dopravce stačí pouze účtenka.

Je možné, aby zboží převzal někdo jiný, než ho zakoupil?

Ano, toto je možné, stačí aby se při přebírání dopravy zastupující osoba prokázala účtenkou.

Co dělat, když rozbalím výrobek a je poškozený?

V tomto případě nás prosím kontaktujte na e-mailu info@electroworld.cz nebo na telefonním čísle 210 012 444. Pro urychlení vyřízení požadavku budeme vyžadovat kromě čísla objednávky také fotky poškození a případně i fotky obalového materiálu.

Co dělat, když rozbalím výrobek a chybí v něm příslušenství?

V tomto případě nás prosím kontaktujte na e-mailu info@electroworld.cz nebo na telefonním čísle 210 012 444. Pro urychlení vyřízení požadavku budeme požadovat kromě čísla objednávky, také přesný popis chybějícího příslušenství a případně sken stránky z manuálu, kde je přislušenství vyobrazeno nebo popsáno jako součást balení.

Více informací o službě Komfortní doprava.

Extra služby při objednávce dopravy

Nabízíte službu Odvoz starého spotřebiče?

Ano, tuto službu nabízíme. V rámci dopravy zdarma váš starý spotřebiče odvezeme od 1. uzamykatelných dveří a v rámci služby Komfortní doprava jej odvezeme a případně sneseme až z bytu. V obou případech je nutné, aby byl spotřebič odpojen, vyčištěn a připraven k odvozu.

Lze objednat dodat službu Odvoz starého spotřebiče?

Službu Odvoz starého spotřebiče nabízíme pouze zároveň s dopravou nového spotřebiče. Dodatečně tuto službu nelze nabídnout. Pro odběr starého spotřebiče můžete také využít místa zpětného odběru na našich prodejnách a na sběrných místech společnosti ASEKOL a REMA, nebo si objednat přímo svoz formou bezplatných služeb „BUĎ LÍNÝ“ nebo „re:BALIK“.

Poskytujete při doručení televizorů i instalaci a montáž?

Tuto službu neposkytujeme. V rámci Komfortní dopravy vám nabízíme základní připojení a postavení spotřebiče na místo a odzkoušení.

Je možné objednat a zaplatit instalaci vestavného spotřebiče?

Ano, tuto službu nabízíme na všech kamenných prodejnách.

Hlídací pes

K čemu slouží hlídací pes?

Hlídací pes za vás automaticky hlídá a notifikuje vás pomocí e-mailu při změně skladové dostupnosti nebo změně ceny u jednotlivého zboží. Pokud například není vámi vybrané zboží skladem nebo čekáte, kdy dojde ke slevnění, tak tyto situace řeší hlídací pes.

Jak si mohu nastavit hlídacího psa?

Je potřeba se přihlásit do vašeho účtu a na stránce s detailními informacemi o zboží kliknout na tlačítko „Hlídat cenu a dostupnost“ a poté vybrat, zda chcete hlídat pouze cenu nebo dostupnost, případně obojí a potvrdit svou volbu tlačítkem „Odeslat“.

Pojistění náhodného poškození

Pro jakou pojišťovnu zprostředkováváte produkt Pojištění náhodného poškození?

Tuto službu nabízíme ve spolupráci s Generali Poisťovňa, a. s.

Mohu si zakoupit produkt Pojištění náhodného poškození i dodatečně?

Ne, tuto možnost nenabízíme. Pojištění je možné zakoupit pouze společně s nákupem výrobku.

Více informací o produktu Pojištění náhodného poškození.

Prodloužená záruka

Lze zakoupit produkt Prodloužené záruky i dodatečně?

Ano, službu Prodloužené záruky si můžete dokoupit kdykoli v průběhu prvních 24 měsíců od koupě výrobku. Tuto službu nabízíme pouze na vybrané kategorie výrobků.

Jak mohu dodatečně zakoupit službu Prodloužená záruka?

Dodatečné zakoupení služby Prodloužená záruka lze vyřídit přímo na našich kamenných prodejnách () případně po přihlášení na našem webu v sekci Můj účet (po rozkliknutí svého jména v pravém horním rohu webových stránek) v části Prodloužená záruka kdykoli. Je nutné znát číslo faktury nebo účtenky z prodejny, případně objednávky z e-shopu. Zaplatit za tuto službu lze pouze online pomocí platební karty.

Více informací o produktu Prodloužená záruka.

Dárkový poukaz Electro World

Kde lze zakoupit dárkový poukaz Electro World?

Tento typ poukazů lze zakoupit pouze v kamenných prodejnách Electro World.

Jaká je platnost těchto dárkových poukazů?

Dárková poukázka má platnost 12 měsíců (přesně 365 dnů) od doby, kdy byla zakoupena.

Jak zjistím jaká je platnost a hodnota dárkového poukazu?

Zbývající platnost a zůstatkovou hodnotu dárkového poukazu vám sdělíme v prodejně po předložení poukazu, případně vám jej sdělíme po žádostí přes e-mailovou adresu info@electroworld.cz nebo na infolince 210 012 444.

Je možné kombinovat úhradu dárkovým poukazem s jiným typem platby?

Ano, toto je možné. Možnost úhrady dárkovým poukazem je k dispozici pouze v našich kamenných prodejnách.

Jaká je minimální hodnota dárkového poukazu, kterou lze koupit?

Dárkový poukaz Electro World je možné koupit v minimální hodnotě 200 Kč. Horní hranice není omezená. Je však nutné poukaz uplatnit maximálně do 12 měsíců od zakoupení.

Lze zakoupit větší množství poukazů?

Pokud máte zájem o nákup většího množství dárkových poukazů, tak nás prosím kontakujte na e-mailové adrese info@electroworld.cz.

Lze dárkový poukaz využít na více nákupů?

Ano, hodnotu dárkového poukazu lze rozdělit na několik nákupů dle vašeho přání.

Je možné dárkový poukaz i opětovně dobíjet?

Ne, toto není možné.

Jak mám postupovat pokud mi dárkový poukaz expiroval?

Kontaktujte nás na e-mailu info@electroworld.cz nebo na telefonním čísle 210 012 444. Každý případ expirace a případného obnovení poukazu posuzujeme individuálně a negarantujeme jej.

Lze uplatnit dárkový poukaz Electro World i v e-shopu?

Přímo v e-shopu dárkovým poukazem Electro World nezaplatíte, ale pokud si zboží rezervujete v prodejně nebo si vyberete v objednávce ve způsobu doručení možnost „Osobní odběr v prodejně“ a vyberete si „Platba v prodejně – při vyzvednutí zboží“, tak při vyzvednutí zboží v prodejně lze hradit i dárkovým poukazem Electro World.

Více informací o Dárkových poukazech.

Věrnostní karta a Věrnostní body

Kde a jak si mohu zaregistrovat Věrnostní kartu?

Po přihlášení na našem webu klikněte v pravém horním rohu na své jméno a po té na sekci „Moje věrnostní karta“. Pokud ještě nemáte účet na našich stránkách, využijte registrační formulář, kde zaškrtněte pole „Chci se stát věrnostním zákazníkem“ a vyplňte požadované údaje.

Jak mám postupovat pokud sem neobdržel Věrnostní body z mé objednávky?

Pokud jste zboží již převzal a obdržel fakturu, pošlete nám prosím její číslo, popřípadě čitelný scan spolu s číslem vaší Věrnostní karty na info@electroworld.cz. V případě, že zboží ještě nemáte u sebe vyčkejte na doručení, body se připisují až po ukončení vaší objednávky.

Je možné přičíst body za nákup i když při něm nebyla předložena Věrnostní karta?

V tomto případě nás prosím kontaktujte na e-mailu info@electroworld.cz, kde nám zašlete čitelný sken účtenky a také číslo vaší Věrnostní karty pro přiřazení.

Kde najdu elektronický archív mých účtenek?

Po přihlášení na našem webu klikněte v pravém horním rohu na své jméno a po té na sekci „Moje věrnostní karta“ a poté se přepněte na záložku „Transakce na vaší věrnostní kartě“.

Zapomněl jsem při objednávce uplatnit Věrnostní body, jak mám postupovat?

Pokud se chystáte hradit vaši objednávku na prodejně, stačí obsluhu na pokladně požádat o využití vašich Věrnostních bodů. Pokud jste objednávku uhradil on-line, nezbývá než využít Věrnostní body u příštího nákupu.

Kde zjistím detailní informace o mojí Věrnostní kartě?

Po přihlášení na našem webu klikněte v pravém horním rohu na své jméno a po té na sekci „Moje věrnostní karta“. Zde najdete informace o stavu svého bodového konta, expiraci bodů, úrovni karty, datumu registrace Věrnostní karty a také přehled vlastních účtenek a faktur.

Objednal jsem si zboží a zatím se mi nenačetly Věrnostní body?

Body se na Věrnostní kartu připisují ve chvíli, kdy je vygenerována faktura za zboží, které jste si již vyzvedl nebo které vám již bylo doručeno. Pokud máte zboží převzaté a stále nemáte načtené body, prosím kontaktujte info@electroworld.cz a připravte si číslo vaší Věrnostní karty a číslo faktury, popřípadě čitelný scan účtenky.

Lze obnovit expirované Věrnostní body?

Kontaktujte nás na e-mailu info@electroworld.cz nebo na telefonním čísle 210 012 444. Každý případ expirace a případného obnovení Věrnostních bodů posuzujeme individuálně a negarantujeme jej.

Po jak dlouhé době od nákupu se mi přičtou Věrnostní body?

Body se na vaší Věrnostní kartu načítají ve chvíli, kdy převezmete zboží ať už na prodejně nebo od dopravce a náš systém zakázku ukončí fakturací.

Kam se mohu obrátit, pokud mi nesedí stav bodů na mojí Věrnostní kartě?

Napište nám prosím na e-mail info@electroworld.cz jaký bodový rozdíl máme prověřit. K vyřešení budeme potřebovat číslo objednávky a číslo vaší Věrnostní karty.

Proč mi nedorazila informace o tom, že mi budou expirovat Věrnostní body?

V nastavení vašeho účtu v sekci „Osobní údaje“ si překontrolujte v části „Přihlášení k newsletteru“, zda máte aktivní přihlášení k newsletteru. Chyba může být i v překlepu zadaného e-mailu, proto tuto informaci nemůžeme garantovat. Doporučujeme proto stav bodů občas překontrolovat ve svém účtu v sekci „Moje věrnostní karta“ nebo ještě pohodlněji v naší aplikaci EW Smart App.

Více informací o Věrnostní kartě.

Účtenka nebo faktura

Kurýr mi doručil zboží objednané v e-shopu a v balíčku nebyla faktura?

Tištěné faktury ke zboží nepříkládáme. Fakturu obdržíte automaticky na vámi zadanou e-mailovou adresu v objednávce a to maximálně do 5 dnů od doručení zboží.

Potřebuji provést změnu na účtence nebo faktuře, jak mám postupovat?

Pokud nastane situace, kdy jste zboží objednávali přes e-shop a zjistíte, že jste zadali chybné fakturační údaje, tak změnu lze provést pouze pokud zboží ještě nebylo odesláno. Je nutné provést storno objednávky a následně vytvořit objednávku novou. V tomto případě je nutné kontaktovat nás na e-mailu info@electroworld.cz nebo na infolince 210 012 444.

V případě, kdy nastane situace, že máte chybné nebo nevyplněné fakturační údaje na účtence z kamenné prodejny, tak je možné je opravit do 14 dnů od zakoupení a to přímo na prodejně.

Při nákupu v prodejně jsem obdržel účtenku, můžete mi vystavit fakturu?

Účtenka vydaná na pokladně slouží jako faktura, jedná se o platný daňový dokladem stejně jako faktura. Na účtenku je stejně jako fakturu možné připsat fakturační údaje, je však potřeba o tomto informovat obsluhu při nákupu zboží.

Lze provést změnu fakturačních údajů na již vystavené faktuře nebo účtence?

Jak mohu dohledat účtenku nebo fakturu?

Fakturu u nás zákazník dostává při nákupu přes e-shop. Pokud u nás provedenou registraci a přihlásíte se, tak naleznete faktury v historii objednávek. Při požadavku na vyhledání e-shopové faktury nám stačí osobní údaje (jméno, příjmení, telefonní číslo, e-mail), které nám zašlete na e-mailu info@electroworld.cz nebo nám je sdělíte na infolince 210 012 444.

Účtenku u nás zákazník dostává při nákupu v kamenné prodejně. Pokud jste vlastníkem naší Věrnostní karty a předložil jste ji při nákupu vašeho produktu, tak vaši účtenku vyhledáte po přihlášení v přehledu transakcí. Pokud máte požadavek na vyhledání jiné účtenky, tak je třeba nám dodat co nejvíce informací (typ a model výrobku, datum nákupu, způsob platby, jméno a příjmení, e-mail, telefonní číslo, adresu).

Je možné při nákupu vystavit zálohovou fakturu se splatností?

Ano, na našich kamenných prodejnách máte tuto možnost. Pokud nechcete navštívit prodejnu, tak je možné vytvořit objednávku a jako možnost platby vybrat „Bankovním převodem na účet“, která však není u všech typu doručení k dispozici. Pokud u nás chcete nakoupit jako firma a chcete vystavit zálohovou fakturu, tak nás kontaktujte na e-mailu info@electroworld.cz nebo na infolince 210 012 444.

Ostatní

Jak mám postupovat, pokud v balení chybí český návod?

Kontaktujte nás na e-mailu info@electroworld.cz nebo na infolince 210 012 444. Následně vám návod dohledáme a zašleme elektronicky. Pokud budete potřebovat tištěnou verzi návodu, tak vám jej můžeme zaslat domů. Je nutné nás jen v rámci vašeho požadavku o tomto informovat. Případně máte možnost navštívit kteroukoliv z našich kamenných prodejen, kde vám návod vytiskneme.

Nenašli jste odpověď na vaši otázku?

Obraťte se prosím na e-mail info@electroworld.cz nebo infolinku 210 012 444, kde vám na ni odpovíme.