Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
Souhlasím

FAQ - Nejčastější dotazy

1. Jsem zaregistrovaný a nemůžu se přihlásit.

Je potřeba kliknout na „zapomněli jste své heslo?“, následně vyplnit svojí zaregistrovanou e-mailovou adresu, na kterou Vám zašleme odkaz, kde si budete moci nastavit své nové heslo. Tato změna hesla je nutná z důvodu ochrany Vašich údajů.

2. Nevím, jak se zorientovat ve svém novém profilu.

V sekcii „Osobní údaje“ můžete kontrolovat a editovat Vaše údaje před zadáním objednávky. V „historii objednávek“ najdete všechny Vámi vytvořené objednávky od 30.04.2015. Pokud si přejete získat bližší informace k objednávkám a fakturám vytvořeným do 29.04.2015, kontaktujte nás prosím, emailem na: info@electroworld.cz.

Kolonka „hlídací pes“ slouží ke sledování Vámi označených sledovaných produktů.

3. Jak si mohu rezervovat zboží v prodejně?

Otevřete si Vámi vybraný produkt, ze seznamu vyberte prodejnu, která Vám vyhovuje a klikněte na ikonu „Vyzvednout v prodejně“. Poté vyplňte požadované údaje a po potvrzení rezervace prodejnou prostřednictvím SMS/emailu si Vámi objednané zboží můžete na dané prodejně vyzvednout během následujícíh 48 hodin.

4. Jak si mohu vytvořit objednávku s doručením?

Otevřete si Vámi vybraný produkt, následně vložte do košíku. V košíku klikněte na tlačítko: „Pokračujte v objednávce“. Následně vyberte způsob platby a doručení. Poté vyplňte požadované fakturační a doručovací údaje. Jako poslední krok klikněte na tlačítko: „Dokončit objednávku“.

5. Kdy mi bude zboží z objednávky doručeno?

Zboží pro Vás připravíme a následně budete informován v SMS / emailu o předání zboží dopravci. Zboží obdržíte do 2 pracovních dnů od předání dopravci. Produkt označený statusem „Na dotaz“ má orientační dodací lhůtu 14 dní a více. O přesnějším termínu dodání Vás budeme informovat telefonicky nebo emailem po vytvoření objednávky na e-shopu. Případně se obraťte na naši infolinku emailem na: info@electroworld.cz nebo telefonicky na: +420 210 326 000.

6. Kdo mi potvrdí záruční list?

Po předložení dokladu o koupi, Vám bude záruční list potvrzen na Vámi vybrané prodejně.

7. Jak mohu zboží reklamovat?

Zakoupený produkt spolu s dokladem o koupi přineste na Vámi zvolené prodejně. Zboží je možné také zaslat na vybranou prodejnu a balík označit nápisem reklamace.

8. Jaký je stav mojí reklamace?

Pokud jste zakoupený výrobek reklamovali přes prodejnu, obraťte se prosím, na danou prodejnu.

Pokud jste výrobek poslali poštou na prodejnu, stav reklamace zjistíte i na našem zákaznickém centru. Připravte si prosím vždy číslo Vaší reklamace z reklamačního protokolu.

9. Jakým způsobem mám postupovat po vyřízení reklamace?

Pokud jste obdrželi zprávu o vyřízení reklamace vrácením peněz a výrobek zůstal v servisu, budou Vám peníze vráceny na Váš účet nebo Vám bude zaslána složenka. Pro vrácení peněz s sebou na prodejnu přineste písemné vyjádření ze servisu a doklad o koupi.

Pokud jste obdrželi zprávu o vyřízení reklamace vrácením peněz a servis zboží poslal zpět na Vaši adresu nebo na prodejnu, je potřeba dané zboží vrátit spolu s příslušenstvím a dokladem o koupi na naši nejbližší prodejnu. Daná prodejna Vám poté vrátí peníze na účet nebo prostřednictvím poštovní složenky. 

Pokud jste obdrželi zprávu o vyřízení reklamace výměnou výrobku, přineste, prosím, výrobek spolu s dokladem o koupi na nejbližší prodejnu, kde Vám bude vyměněn.

10. Jak si mohu nastavit: hlídacího psa?

Pokud již máte vybraný výrobek, možnost hlídat cenu a dostupnost najdete po kliknutí na daný výrobek  pod jeho cenou.

11. Mohu si dodatečně zakoupit pojištění nebo prodlouženou záruku?

Pojištění nebo prodlouženou záruku je možné zakoupit pouze při koupi zboží.

12. Když vím, že si nestihnu vyzvednout rezervaci nebo objednávku ve stanovené lhůtě, je možné prodloužit rezervaci nebo objednávku?

Ano, telefonicky na 210 326 000 nebo mailem na info@electroworld.cz. Je třeba uvést číslo rezervace nebo objednávky a termín prodloužení.

13. Potřebuji reklamovat zboží, jak mám postupovat?

Menší zboží můžete předat na reklamaci s daňovým dokladem v nejbližší kamenné prodejně Electro World, která ho přepošle do servisu. K reklamaci doporučujeme přibalit i příslušenství potřebné k odzkoušení vady na výrobku.

Pokud máte prodejnu daleko, můžete zboží zaslat na prodejnu i poštou / dopravcem. Zásilku neposílejte na dobírku. K zásilce přiložte kopii daňového dokladu a průvodní dopis s popisem závady, požadovaným řešením (např. Oprava, posouzení závady) a adresu pro vrácení zboží. Nežádejte prosím automatickou možnost vrácení peněz. Pro tuto možnost je nutné vždy posouzení závady servisem a tato možnost se řídí zvláštními pravidly, které jsou dány zákonem.

Adresy našich prodejen najdete zde: http://www.electroworld.cz/prodejny

Reklamaci můžete uplatnit i přímo v autorizovaném servisu: http://www.electroworld.cz/servisy

Při velkých spotřebičů servisy umožňují i výjezd technika. Servis navíc může vyžadovat kromě faktury i potvrzený záruční list pokud je výrobce dodává.

Pokud potřebujete poradit s konkrétní situací, kontaktujte prosím naši infolinku na čísle 210 326 000 nebo mailem na info@electroworld.cz.

14. Moje objednávka byla expedována, kdy zboží obdržím?

V tomto případě Vám doporučujeme sledovat si zásilku na stránkách přepravních společností nebo kontaktovat jejich infolinky.

15. Jak dlouho trvá reklamace?

Na vyřešení reklamace je ze zákona 30 dnů. Při pojistné události je to 90 dní. Po ukončení reklamace Vás budeme informovat SMS zprávou. (Odkaz na reklamační řád)

16. Poskytujeme náhradní výrobky během reklamace?

Ne, při reklamaci neposkytujeme náhradní výrobky, zákazník nemá žádný zákonný nárok.

17. Co dělat, když chybí český návod v balení?

Můžete zavolat na naši infolinku +420 210 326 000 nebo napsat email na info@electroworld.cz, kde Vám návod dohledáme a zašleme na Vaši emailovou adresu. Chcete-li tištěnou verzi návodu umíme Vám ji zaslat k Vám domů po požádáni na naší infolince +420 210 326 000 (nebo email na info@electroworld.cz) nebo se můžete zastavit na kterékoliv kamenné prodejně.

18. Jak mohu dohledat daňový doklad nebo fakturu?

K dohledání účtenky potrebuji přesné informace - datum nákupu, částka, způsob platby, typ výrobku. I tak se může stát, že byl ve stejný den zakoupení  týž model výrobku a zaplacen stejným způsobem. Pak je určení správné účtenky nemožné a zákazníkovi ji nelze opětovně vydat. Jsou to ovšem vyjímečně případy. Dohledání účtenky je nejjednodušší, pokud zákazník při nákupu uvedl své kontaktní údaje. Doklad prodejna vydává jedině osobně, nezašle. Cena této služby: 149 Kč

Pokud vlastníte naši zákaznickou kartu, jednou z jejích výhod je elektronická archivace účtenek. V tomto případě je dohledání zdarma a není nutné čekat za dohledáním účtenky.

Při faktuře (takže nákupu přes eshop) je možné fakturu dohledat přes naši infolinku +420 210 326 000 nebo emailem na info@electroworld.cz. Je třeba vědět co nejvíce informací o koupi (datum koupě, způsob platby, jméno a příjmení, emailová adresa, tel. kontakt, adresa) Po dohledání Vám bude faktura zaslána na Vámi zadanou emailovou adresu.

19. Jak si mohu uplatnit dárkový poukaz?

Dárkový poukaz je možné použít při nákupu přes eshop s vyzvednutí na prodejně a na každé prodejně Electroworld. Minimální hodnota poukazu je 200Kč. Dárkové poukazy lze kombinovat platbu poukazem s jinou formou úhrady (hotovost nebo platební karta).

20. Kdy a jak mohu odstoupit od smlouvy?

V souladu s § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dny, pokud byl nákup realizován na dálku (e-shop). Vrátit zboží, které bylo zakoupeno prostřednictvím eshopu, je možné na kterékoliv kamenné prodejně.

Držitelé naší věrnostní karty mají tuto možnost i při nákupu v kamenné prodejně také do 14 dnů od koupě. (obchodní podmínky)

21. Kdy a jak mi budou vráceny peníze při odstoupení od smlouvy?

Peníze při vrácení zboží zasíláme na účet ve lhůtě do 14-ti dnů.

Při placení platební kartou v kamenné prodejně se platba vrací zpět na platební kartu, peníze budou připsány do 5-ti dnů.

22. Musím být během nákupu na eshopu přihlášen?

Při nákupu na eshopu je třeba, abyste se přihlásili a vytvořili objednávku. Pokud jste v našem obchodě poprvé, zaregistrujte se a vyplňte všechny údaje potřebné pro bezproblémové doručení vybraného zboží.

23. Nabízíte službu svoz starého spotřebiče?

Ano, v případě e-shopu Vám bude tato možnost nabídnuta při vytváření objednávky, kde zaškrtneme kolonku svoz starého spotřebiče.

V případě koupě na kamenné prodejně tuto službu nahlásíte osobně našim zaměstnancům. Přípradě ho můžete přivést i sami.

V obou případech je nutné, aby byl spotřebič odpojen, vyčištěn a připraven k odvozu.

24. Zakoupil jsem si zboží přes eshop a v balíčku jsem neměl fakturu, co mám dělat?

Faktury k objednávkám zasíláme do 5 dnů od doručení zboží na Vámi zadanou emailovou adresu v objendávce.

25. Potřebuji udělat změnu na faktuře / účtence, je to možné?

Při nákupu v e-shopu se vystavuje faktura a není možné provádět změny. Pokud není zboží odesláno a zákazník už v tu chvíli ví, že by faktura byla špatně expozice, například napsal špatné IČO, bude v tomto případě potřeba, aby bylo objednávka stornována a zákazník si objednávku vytvořil znovu.

Na fakturu NENÍ MOŽNÉ provádět ZMĚNY (maximálně opravit číslo nebo písmeno, pokud se klient uklikl), které nevznikly naší chybou.

Při koupi v kamenné prodejně nevystavujeme fakturu, ale pokladní doklad s možností dopsání údajů společnosti zákazníka do hlavičky do 14 dnů od zakoupení, který zároveň obsahuje všechny potřebné informace, aby si ho zákazník mohl dát do účetnictví.

26. Dostal jsem daňový doklad (účtenku), víte mi vystavit fakturu?

Daňový doklad vydaný na pokladně (účtenka) slouží jako faktura, je platným daňovým dokladem tak jako i faktura. Na účtenku je možné připsat fakturační údaje, které je třeba nahlásit při koupi zboží.

27. Je možnost zaslání zálohové faktury?

Nákup na zálohovou fakturu se splatností je možný pouze na prodejně.

 

Hledat

Košík 0 ks za 0 Kč K objednávce

Nahoru