FAQ - odpovědi na časté dotazy

Výdejní místa a otevřené prodejny

Můžu přijít na výdejní místo a koupit si něco z prodejny?

Všech 19 Electro World prodejen je znovu otevřených a můžete zde nakupovat a vybírat z kompletního sortimentu zboží, příslušenství a služeb. Všechny prodejny slouží také jako výdejní místa, kde lze vyzvednout objednávky z e-shopu. Objednávku si můžete vytvořit na našich stránkách, nebo v naší aplikaci.

Je možné vytvořit objednávku s osobním odběrem v naší provozovně?

Ano, zboží lze vyzvednout ve všech našich prodejnách, které slouží také jako výdejní místa.

Jaké jsou možnosti platby při vyzvednutí zboží na výdejním místě (prodejně)?

Ve všech prodejnách přijímáme i hotovost, ale vzhledem k bezpečnosti preferujeme bezkontaktní platby. Pro větší komfort při vyzvednutí objednávky doporučujeme využít online platbu předem.

Existují nějaká omezení při osobním vyzvednutí zboží na výdejním místě?

Žádná omezení v tuto chvíli již při vyzvednutí zboží na prodejně nejsou.

Je možné při vytvoření objednávky využít Věrnostní kartu?

Ano je to možné, při vytvoření objednávky je pouze nutné vyplnit e-mail (nebo se přihlásit pod účtem) ke kterému máte navázanou Věrnostní kartu.

Je možné v objednávce s vyzvednutím na prodejně uplatnit Věrnostní body?

Ano, je to možné, body uplatníte v posledním kroku objednávky s osobním odběrem.

Doprava

Jaká je cena dopravy?

Pro objednávky v hodnotě nad 1 000 Kč je doprava zdarma. Pro objednávky v nižší hodnotě je cena dopravy od 59 Kč do 99 Kč dle vybraného typu dopravy. Můžete také využít službu Komfortní dopravy, která zahrnuje také výnos, rozbalení, umístění spotřebiče na místo a odvoz obalového materiálu za cenu 499 Kč.

Jaké dopravní služby poskytujete?

Pro doručení objednávek si můžete vybrat z našich partnerů Česká pošta nebo Geis, kdy u objednávek v hodnotě nad 1 000 Kč máte od nás tuto dopravu zdarma. Můžete také využít službu Komfortní dopravy, která zahrnuje také výnos, rozbalení, umístění spotřebiče na místo a odvoz obalového materiálu za cenu 499 Kč.

Jaký je rozdíl mezi dopravou Geis a službou Komfortní doprava?

Společnost Geis spotřebič doručí dle svých kapacitních možností, aktuálně za do 2-3 dnů od objednávky. Při využití služby Komfortní doprava si můžete vybrat konktrétní datum a časové okno doručení.

Je možné objednat dopravu spotřebiče včetně vynášky až do bytu?

Ano, v tuto chvíli je vynáška až do bytu součástí služby Komfortní doprava za 499 Kč.

Mám možnost uhradit objednávku na dobírku?

Z důvodu maximálních ochrany a komfortu Vás i našich smluvních přepravců to aktuálně není možné.

Pokud uskutečním objednávku, za jak dlouho mi zboží dodáte?

Při využití služby Komfortní doprava si zvolíte rovnou datum a časové okno doručení. Česká pošta a Geis Vám v tuto chvíli zboží dodá do 2 - 3 dnů (pokud je zboží skladem), vzhledem k vyšší vytíženosti v současné chvíli.

Je možné objednat si svoz starého spotrebiče?

Svoz starého spotřebiče v tuto chvíli nabízíme od 1. uzamykatelných dveří (v rámci dopravy Geis) nebo v rámci služby Komfortní doprava až z bytu. Dodatečný odvoz starého spotřebiče neposkytujeme, ale je možné obrátit se na společnosti, které tuto službu poskytují bezplatně. 

Dostal jsem notifikaci (e-mailem nebo SMS), že zásilka byla odeslána. Proč tuto zásilku nevidím v systému pro sledování objednávek?

Evidence zásilky do systému České pošty nebo Geis chvíli trvá. Vzhledem k vyššímu vytížení dopravních společnosti Vás prosíme o strpení, prodleva může být až 24 hodin.

Je možné využít pro doručení Geispointy?

Ne, Geispointy aktuálně není možné využít. Doporučujeme využít jiný typ dopravy například Geis balík nebo Balík do ruky.

Reklamace

Kdy si mohu vyzvednout výrobek po reklamaci na prodejně?

Vyzvednutí reklamace je možné od 11. 5. 2020 osobně ve všech Electro World prodejnách.

Jak mám postupovat, pokud potřebuji reklamovat zboží?

Reklamace zboží je možná od 11. 5. 2020 osobně ve všech Electro World prodejnách.

Jak mám postupovat, pokud chci vrátit zboží do 14 dnů?

Vrátit zboží do 14 dnů můžete od 11. 5. 2020 osobně ve všech Electro World prodejnách.

Pro vrácení zboží do 14 dnů můžete zboží zaslat i poštou na nejbližší Electro World prodejnu. Na prodejnu zašlete nepoužívaný výrobek v původním nepoškozeném obalu s kompletním příslušenstvím a dokladem o zakoupení. K výrobku přiložte také vyplněný formulář.

Ostatní informace

Z důvodu uzavření prodejen mi expirovaly Věrnostní body, jak mám postupovat?

Věrnostní body můžete využít i při nákupu přes e-shop, pokud však body již expirovaly, tak Vám je obnovíme. Obraťte se prosím na e-mail info@electroworld.cz nebo infolinku +420 210 012 444., kde s Vámi dořeší další postup.

Z důvodu uzavření prodejen mi vypršela platnost Dárkového poukazu, jak mám postupovat? Platnost Dárkového poukazu Vám prodloužíme.

Obraťte se prosím na e-mail info@electroworld.cz nebo infolinku +420 210 012 444., kde s Vámi dořeší další postup.