DJI Care Refresh je servisní plán, který kryje poškození produktu DJI Mavic 2. Tento plán je platný 12 měsíců, během kterých můžete za příplatek použít až dvě úplné výměny produktu, pokud byl poškozen při nehodě nebo v běžném provozu. Normální záruční lhůta tato rizika nezahrnuje.
Plán můžete zakoupit a aktivovat pro produkty, které splňují následující podmínky:
Jde o zcela nový, neaktivovaný produkt
Dron, který byl aktivován během posledních 48 hodin
Ruční zařízení aktivováno během posledních 30 dnů
Zařízení opravené v oficiálním DJI servisním středisku (do 72 hodin od přijetí e-mailové pozvánky)
Dron schválený pomocí ověření videem
Pokud byl váš produkt aktivován delší dobu, můžete požádat o ověření produktu pomocí videa. Pokud váš produkt splňuje podmínky, dostanete upozornění a do dalších 72 hodin si můžete koupit a aktivovat program služeb DJI Care Refresh.
Aktivace a případné uplatnění DJI Care Refresh vyžadují přímou komunikaci zákazníka s firmou DJI v anglickém jazyce.
DJI Care Refresh obsahuje:
Až dvě výměny poškozeného produktu s doplatkem z vaší strany